Våre to søte små er i hus!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Hilde

Våre to søte små er i hus!

Post by Hilde »

Nå har vi endelig fått rottejentene våre i hus! Vi har fått to kjempesøte jenter fra Camilla i Kristiansand. I bilen på vei hjem var de helt bajas, og med en gang vi kom inn hjemme så sovnet de i huset sitt. Skal få tatt bilder så fort som mulig :)

Guest

Post by Guest »

Gratulerer!
Hente mine gutter som er søsken av dine i går.Hilsete på jentene dine når jeg var der.Kjempe søte begge to!

Casanova

Post by Casanova »

Glemte vist å logge meg på...Det er jeg som er gjest.

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Gratulerer med småpikene! Hadde reservert de to, men ombestemte meg, og tok til meg to omplasseringsjenter på 10 mnd i stedet... :) Lykke til, og kos dere masse! :)
Mvh Ida S. Eggen

Guest

Post by Guest »

De er helt fantastisk raske! De to andre rottene våre har alltid vært litt treige, og det har aldri vært noe problem å holde følge med de. Men disse to nye er heeeelt rå på sofadistansen! :D

Var innom dyrebutikk i dag for å kjøpe inn litt nytt til begge rotteburene, og gikk selvsagt litt berserk.. Men nå har de det fint altså!

Ganske snodig, har begynt å merke ordentlig forskjell på personlighetene deres allerede. Afrodite er litt forsiktig og pysete, mens antiope (som har fått kallenavnet karate) er forholdsvis tøff i trynet.

Flaks for oss at du fikk omplasseringsrotter istedet, Ida!

Camilla Ø
Stjeler søppel
Posts: 766
Joined: 15 Feb 2004, 14:15
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Camilla Ø »

Hei,

Koselig at alt er i orden!! Det er så gøy når en begynner å se personligheten :) Hjemme hos oss får vi nå endelig litt mer tid til å bli ordentlig kjent med vår Artemis :D

Camilla

Locked