Ang timebestilling hos dyrleger

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
kriztin

Ang timebestilling hos dyrleger

Post by kriztin »

Det jeg ser her på forumet er at dere bestiller time til dyrlegen.. har ikke dere det slik at det er bare å møte opp i besøkstiden, og vente på tur? Det gjør vi når vi skal til dyrlegen, og det fungerer helt fint...

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Gjør det jeg også, hvis det ikke er noe alvorlig som jeg vil få sjekket med en gang... Da ringer jeg først, og får "akutt time". Ellers har vi to dyrleger som kommer på hjemmebesøk her også, og det kan være veldig greit i enkelte situasjoner.. Feks hvis en ikke vil flytte på dyret som er sykt/skadet :)
Mvh Ida S. Eggen

Ragnhild
Betarotte
Posts: 402
Joined: 12 Feb 2004, 22:21
Location: Oslo

Post by Ragnhild »

Ikke alle klinikker har "drop in" (dvs tar imot folk som kommer uten forhåndsbestilt time). Dessuten er ventetiden som regel mye kortere når man har avtalt time på forhånd, siden det da er satt av tid til pasientene som skal komme. Men ved klinikker/veterinærkontorer i mindre byer/tettsteder er sikkert forholdene litt annerledes, for der er ofte ikke kundemassen så stor.
Mvh Ragnhild

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Re: Ang timebestilling hos dyrleger

Post by Melody »

kriztin wrote:Det jeg ser her på forumet er at dere bestiller time til dyrlegen.. har ikke dere det slik at det er bare å møte opp i besøkstiden, og vente på tur? Det gjør vi når vi skal til dyrlegen, og det fungerer helt fint...
Det er jo sånn for oss som bor så langt nord. "Folk flest" bor i Oslo, og der er det garantert mer pågang!

Her må man bestille også, men om undersøkelsen må skje etter vanlig kontortid så blir det den dagen man ringer uansett... ingen ventetid!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Locked