Tydeligvis en norsk "oppdretter" som har unger nå

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Lillith

Post by Lillith »

Så den hadde du ikke noen tro på, Melody? :wink:

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Lillith wrote:Så den hadde du ikke noen tro på, Melody? :wink:
Nei, det har jeg ikke sagt!

Men... Jeg har hørt og sett for mye i den tiden jeg har vært oppdretter til å kjøpe alle forklaringene jeg hører.
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Annbritt
Stjeler søppel
Posts: 788
Joined: 24 Feb 2004, 14:14
Location: Nørresundby
Contact:

Post by Annbritt »

Alues: Men det var da alligevel heldigt? tilfældigt? mærkeligt? at det var dumboen han parrede og ikke f.eks. Paige, som har dårligt helbred...

Når du nu har snakket om, at du gerne ville have et kuld dumboer...
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Grunnen til at det blir dårlig stemning her på forumet er jo delvis at folk ikke er ærlige og melder klart fra med det samme, men heller prøver å skjule ting og håper at det ikke blir oppdaget. Dere må tenke på at alle regler og anbefalinger og veiledninger er laget for ROTTENES beste, ikke vår egen popularitet. Det er en grunn til at vi reagerer sterkt når noen viser at de ikke har satt seg godt nok inn i ting, eller at de handler på feil grunnlag. Ulykker kan selvfølgelig skje, men de skjer alt for ofte!

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Annbritt wrote:Alues: Men det var da alligevel heldigt? tilfældigt? mærkeligt? at det var dumboen han parrede og ikke f.eks. Paige, som har dårligt helbred...

Når du nu har snakket om, at du gerne ville have et kuld dumboer...

Jeg aner ikke, jeg vet jo ikke engang når parringen skjedde,Kanske det bare var Java som var i løpetid ?!....Det er fullt mulig at Paige skal ha unger også,nayad med .... Jag aner ikke ! Vi får vente å se ....

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Jeg aner ikke, jeg vet jo ikke engang når parringen skjedde,Kanske det bare var Java som var i løpetid ?!....Det er fullt mulig at Paige skal ha unger også,nayad med .... Jag aner ikke ! Vi får vente å se ....
Men lar du broren din holde på med rottene ofte da? Sånn som jeg har forstått det er jo ungene til Java blitt ganske store nå. Og rottene går jo drektige i 3 uker. Så da skulle vel de ha fått unger de også nå hvis alle møtte Zhiller den ene dagen og hadde/fikk løpetid..?
Mvh Ida S. Eggen

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Emidarja wrote:Men lar du broren din holde på med rottene ofte da? Sånn som jeg har forstått det er jo ungene til Java blitt ganske store nå. Og rottene går jo drektige i 3 uker. Så da skulle vel de ha fått unger de også nå hvis alle møtte Zhiller den ene dagen og hadde/fikk løpetid..?
Nei han får egentlig ikke lov til å kose med de i det hele tatt uten at noen er tilstede , jo du har nok rett i at hvis noen av de andre hadde paret seg så ville jo ungene ha vert her nå .., men jeg er glad for at det da bare var Java som var i løpe tid , det håller med et uplanlagt kull..
Men det er også mulig at broren min kan ha smug kost med de flere ganger også, ..letter sakt jeg aner ikke !! Håper bar ike det er noen unger hos Paige , hun har det ganske ikke bra med denne luftveis infeksjonen hun har... :(

Jorunn
Klatrer på møblene
Posts: 566
Joined: 12 Feb 2004, 18:17
Location: Oslo
Contact:

Post by Jorunn »

Innleggene til Siva i denne tråden er slettet, de var helt uakseptable og støtende. Etter flere advarsler og eget ønske er hun ikke lenger medlem på forumet her.

(og svar på hennes i denne tråden er også slettet siden de ikke lenger er av interesse)

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Jeg vil gjærne at alle dere som har deltat i denne diskusjonen ,kan lese dette inlegget/linken .



http://tamrotter.com/forum/viewtopic.php?t=1176

Locked