Omplasseringen min...

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Omplasseringen min...

Post by Hoyst_87 »

Jeg har nå bestemt meg for å ta en pause i omplasseringsarbeidet mitt, dersom man kan kalle det det. Jeg har mye å gjøre med jobben, og lite tid, og føler at jeg får brukt for lite tid på rottene jeg har her. Jeg kommer selvsagt til å fortsette å prøve å finne nye hjem til de rottene jeg har her nå som trenger nye hjem, men jeg kommer ikke til å ta inn flere på en stund.

Dette mye på grunn av jobben min som har litt dumme arbeidstider av og til, plassmangel(til bur og slikt), og pga personlige problemer og litt sykdom. Jeg merker selv at jeg sliter med å holde ut gjennom arbeidsdagene, selv om de er korte, og å da ta seg av rottene i tillegg, er et ork, iallefall når jeg har så mange i hus. Det går fortsatt greit, men er slitsomt. Er kanskje bare litt utbrent, men likevel. Nå har jeg i tillegg sykemelding en uke pga ryggproblemer. Så må kutte ned litt på alt jeg har å gjøre. :|

Tenkte bare jeg skulle gi en liten lyd om dette, slik at folk bare blir oppmerksom på det. Vet ikke om dette er rett sted å legge dette innlegget, men dersom noen tenker det skulle vært flyttet, så er det bare å gjøre det. ;)

Kommer nok til å starte opp igjen med omplassering, men ikke før jeg har fått litt mer orden på livet mitt og bor litt nærmere et sentralt sted der det er lettere å få ordnet med frakt og henting av rotter. Så iallefall ikke før til sommeren/høsten, når jeg forhåpentligvis har fått meg en annen jobb, ett eller annet sted.

Det er trist å avslutte det, da jeg jo merker at det er mange som har behov for det tilbudet jeg kan gi, men jeg har bare ikke ork til å fortsette med det. Jeg er utrolig glad i rottene jeg har her, og rotter generelt, men det blir for mye for meg.

Håper dere har forståelse for dette, og for at jeg føler behov for å dele det med dere. :roll:
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Locked