willard

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
pointless

willard

Post by pointless »

jeg og typen så akurat den ekle filmen om rotter! kjedelig film i grunn da. men rotter er skikkelig hevngjerrige :) :)
jeg skal veffal aldri være slem med mine rotter! det er ikke alltid det er så smart... *he he he he he he he* :twisted:

annetten
Betarotte
Posts: 421
Joined: 13 Feb 2004, 12:01
Location: Oslo
Contact:

Post by annetten »

Såvidt jeg har skjønt handler det om en fyr som blir hundset med både hjemme og på jobb - men han blir godvenner med rottene i kjelleren og bruker dem til å ta hevn. Den kom aldri på kino i Norge, dessverre.

pointless

Post by pointless »

den heter "willard" han blir psyko av å ikke ha noen venner og greier. men han er stygg mot rottene også. så de tar hevn på han etter at han har hevnet seg på sjefen og moren. den er litt creepy. men kjedelig.

Tonje!
River avispapir
Posts: 875
Joined: 12 Feb 2004, 22:22
Location: Bærum
Contact:

Post by Tonje! »

Jeg hørte om den for en stund siden, da den gikk i USA. Synd at den ikke kom hit, og synd at den ikke var no bra =/
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

ketopas

Post by ketopas »

Den filmen är underbart bra! Spännande med fina råttor (Jag fullkomligt älskar Ben och Socrates!) och killen är ju gullig också ;) Fast jag gillade inte honom när han inte gjorde något när chefen dödade Socrates :evil: Tur att det bara är film... :)

pointless

Post by pointless »

willard er jo en "kødd" da... han blir så ego og vil drepe alle rottene utenom socrates. og det er big ben som er den søøøteste rotta!! :) såå stor! :) men willard er teit... slemme mannen! :twisted:

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Jeg har ikke hørt om Willard før jeg, men nå har samboeren min vært ute og lånt den, så det skal vi kose oss med i kveld, tenkte vi!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Så denne filmen i går, sammen med samboeren min. Selv om det ikke er min nye yndlingsfilm, tror jeg ikke rotteeiere vil tape noe på å se filmen.

Filmen viser rottenes intelligens og den er sikkert litt skummel for folk som har rotteskrekk.

Vittig nok er den en bitte liten hannrotte, black eyed white, som er helterotta, mens den mer "slemme" rotta er en diger gambisk kjemperotte... man ser lett forskjell, ja!

Filmen handler i hvert fall masse om rotter, så jeg anbefaler den, jeg! :wink:
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Amanita

Post by Amanita »


kriztin

Post by kriztin »

Det er også en annen film, The Company of Wolves, jævlig (unnskyld!) dårlig! Usammenhengende, dårlig manuskript. Det skal liksom være en vri på rødhette og ulven tror jeg.. på en måte. Men ihvertfall, når en ung pike løper for livet gjennom skogen, og stemningen skal være *så* skummel, kommer det frem tre rotter og hun hyler seg halvt ihjel og snur av skrekk... rottene var jo ikke skumle i det hele tatt, de var så søte! Tror de var agouti.. kjempeherlige! Man ser med en gang det er tamrotter...

Anyway, det var liksom ikke noe annet som var poenget med innlegget.. Jeg tror kanskje det er enklere å se at filmrotter er tamrotter når man har slike selv :) I noen situasjoner ihvertfall!

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Noen her som har sett "Rats" da? Filmen gikk på Canal + for en stund siden og da så vi nesten hele filmen. De skulle jo forestille skumle da, men på de ekte rottene kunne man lett se at det var tamrotter det var snakk om. Dessuten var et av poengene at rottene i filmen var så stoooore og skuuumle... men de var ikke akkurat store, da! :roll:

Men i den filmen var jo rottene farlige, da! :lol:
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Locked