Kalender-konkurranse!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Jippi!!!!

Endelig er en av mine med på kalenderen!!!! 8) Skal sende deg hele navnet hans Heidi. Han er en oppdrettsgutt :)
Hilsen!
Rose

Henriette

Post by Henriette »

Tillykke med ham...

Han fik min stemme, men jeg vidste ikke han var din :wink:

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Takk!
Han var en veldig snill gutt. Reiste fra Norge til Sverige for så å reise til Norge igjen til meg. Mammaen er fra Topolinis :)
Hilsen!
Rose

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Bilder av kalenderen her! Vi er svært fornøyde med resultatet, dette er en kalender til å bli glad av!

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Jeg har jo helt glemt å offentliggjøre vinneren av en kalender: Guro Grønsberg fra Førde. Vi gratulerer! En kalender er på vei i posten.

Husk at hvis du vil vinne en kalender neste år må du skrive fullt navn og adresse når du sender inn din stemme på bildene for 2005!

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Når får vi se bildene for Januar 2005? :P:D Og har det kommet inn mange?
Mvh Ida S. Eggen

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Vurderer å bli enda litt strengere på kravene til neste år med hensyn til oppløsning på bildene. Hva synes dere som kjøpte kalenderen i år? Er kvaliteten på bildene god nok eller kan den bli enda bedre?

Konkurransen starter rundt 1. januar dersom det er kommet inn nok bidtrag (det er det ikke ennå). Minimumskravene til bilder er fortsatt 1280*960 uskalert bilde, men kan økes med fordel. Har du digitalkamera, still det inn på høyeste mulige oppløsning og send meg originalbildet (ikke klipp i det eller forminsk det eller noen ting). Vil du ha et utsnitt eller level eller sharpen eller fjerning av forstyrrende elementer eller andre ting, så skriv det heller i mailen :)

Noen sender inn bilder som riktignok er 1280*960 i størrelse, men som opprinnelig var et mindre bilde som er blåst opp. Det duger ikke! Det vises veldig godt på utskrift.

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Post by Sjobeng »

Heidi wrote:Vurderer å bli enda litt strengere på kravene til neste år med hensyn til oppløsning på bildene. Hva synes dere som kjøpte kalenderen i år? Er kvaliteten på bildene god nok eller kan den bli enda bedre?
syns ikke jeg kan klage, kvaliteten er ok, noen bilder er bedre enn andre. MEN det hadde gjort seg bedre med blanke bilder enn matte, er jeg ganske sikker på, men så hadde nok det kostet sitt...
Heidi wrote:Konkurransen starter rundt 1. januar dersom det er kommet inn nok bidtrag (det er det ikke ennå).
hva hvis det ikke kommer inn nok? *gå å knipse bilder* :P
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Sjobeng wrote:syns ikke jeg kan klage, kvaliteten er ok, noen bilder er bedre enn andre. MEN det hadde gjort seg bedre med blanke bilder enn matte, er jeg ganske sikker på, men så hadde nok det kostet sitt...
For det første hadde det kostet mer, og for det andre ville de dårligste bildene sett verre ut på blankere papir. Altså, den dårlige kvaliteten på bildene ville kommet mer fram.
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Annbritt
Stjeler søppel
Posts: 788
Joined: 24 Feb 2004, 14:14
Location: Nørresundby
Contact:

Post by Annbritt »

Hvis man nu har en halv milliard alt for nuttede billeder, kan man så ikke bare sende dem allesammen, og så kan I selv vælge nogle ud? :oops: :lol:
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Jeg syns du (heidi) skal være veldig streng på kvaliteten... Jeg syns det ble mange "dottete" bilder... :?
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Annbritt
Stjeler søppel
Posts: 788
Joined: 24 Feb 2004, 14:14
Location: Nørresundby
Contact:

Post by Annbritt »

Det er jo netop det... Hvis man nu sendt en hel masse, så kunne Heidi selv vælge dem ud hun synes er bedst?
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Post by Sjobeng »

Annbritt: yeah! vi spammer Heidi! men det står maks 1 bilde per dag :?
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Annbritt
Stjeler søppel
Posts: 788
Joined: 24 Feb 2004, 14:14
Location: Nørresundby
Contact:

Post by Annbritt »

Så må vi bare sende et hver dag. Så bliver det lidt ligesom julekalender 8)
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Post by Sjobeng »

julekalender hele året? årskalender da! tenk så morro å hatt en rottekalender der man river av for hver dag... med et bilde for hver dag :lol: (jeg får vel til svar at det skjer når jeg ordner det og fikser samme pris, lol). nei, nå ble dette useriøst.
hva er "nok" bilder til en avstemning, heidi?
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Locked