fattig stakkar

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

kittykatt

Post by kittykatt »

sykdom o.l har hindret meg i mitt kunstneriske arbeid og fra å komme på forumet.. :? huff.. Men nå som jeg er frisk,skal jeg få tegnet det bildet til Gnag (Promise!) og det bildet av rotten Legolas ^^
Godt å få være på beina igjen!
Fortsatt ingen som vil ha det bildet av den rotta i solnedgang sak?
Ellers havner den kaskje i søpla,eller no.. og det er jo litt synd.. :/

Cowgirl

Post by Cowgirl »

Det hadde jo vært VELDIG synd hvis den havnet i søppla... Jeg syns den er KJEMPEFIN, men har ikke så mye penger, jeg er jo fortsatt elev... Men jeg kan jo likevel spørre hvor mye du ville ha for den? Bare sånn cirka? Og hva er pastaptour egentlig??
Mvh Cowgirl :wink:

kittykatt

Post by kittykatt »

Cowgirl wrote:Det hadde jo vært VELDIG synd hvis den havnet i søppla... Jeg syns den er KJEMPEFIN, men har ikke så mye penger, jeg er jo fortsatt elev... Men jeg kan jo likevel spørre hvor mye du ville ha for den? Bare sånn cirka? Og hva er pastaptour egentlig??
Mvh Cowgirl :wink:
Jeg kan ta det du har råd til ^^ Hvis du tar uten ramme og pastatour så blir det jo billigere,det kan du jo kjøpe selv.

Pastatour er en "pappramme" du legger rundt bildet før du rammer edt inn,slik at det ser bedre ut. Det anbefales nå man har akvarellmalinger,fordi det blir merker rundt bildet av teipen man bruker for å holde bildet fast i bordet når man maler slik at det ikke krøller seg.

Cowgirl

Post by Cowgirl »

Jeg er jo ikke sikker om jeg skal kjøpe det, men det skal jo ikke havne i søppla heller... Kan du pleeeeaaaase si hvor mye det ville koste, det er for skummelt å gjøre et forslag selv... :roll:
Hehe :D

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Fortsatt ingen som vil ha det bildet av den rotta i solnedgang sak?
Ellers havner den kaskje i søpla,eller no.. og det er jo litt synd.. :/
Det er vel ikke så lurt å kaste det en har tegnet er det vel? Blir du berømt en dag vil jo det du kastet være verdt noe mer....? ;)
Mvh Ida S. Eggen

kittykatt

Post by kittykatt »

Cowgirl wrote:Jeg er jo ikke sikker om jeg skal kjøpe det, men det skal jo ikke havne i søppla heller... Kan du pleeeeaaaase si hvor mye det ville koste, det er for skummelt å gjøre et forslag selv... :roll:
Hehe :D
150-200?
bare ett forslag da :P jeg vet ikke, har ingen anelse om hvordan jeg skal prise, mens syns nå det er verdt sånn ca denne prisen.. :D

Cowgirl

Post by Cowgirl »

Ja, det er i hvert fall greit... :D Vi kan jo si 300, hvis det er greit? Trodde egentlig du skulle ha 600 eller noe sånt..

kittykatt

Post by kittykatt »

Cowgirl wrote:Ja, det er i hvert fall greit... :D Vi kan jo si 300, hvis det er greit? Trodde egentlig du skulle ha 600 eller noe sånt..
JIPPI! nå ble jeg kjempeglad! Klart du får det for den prisen! O.o
jeg trodde egentlig ikke at noen var interesert i "kunsten" min :P

kittykatt

Post by kittykatt »

he har det vært dødt en god stund ;__;
uff, jeg skjemmes! helt sant.. Hadde helt glemt av det bildet av legolas som jeg skulle tegne.. Men kan godt sende den som skulle ha bildet, en liten skisse som unnskyldning..

Og angående rotte i solnedgang saken, Cowgirl, vil du fortsatt ha det, kan vi godt fortsette forhandlingene!

Og er det fortsatt noen som vil ha kunst av noe slag,bare si ifra! :D
nå er jeg fattig student, og skal se om jeg får tid til å male litt til dere

Locked