fattig stakkar

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

kittykatt

fattig stakkar

Post by kittykatt »

Ja, det er meg det!
Jeg har ikke råd til bur til mine små engang..
Jeg som enda har funnet den billigste dyrbutikken jeg noen gang har sett!
www.zooper.no Der har de ett ilderbur,som ligger innenfor hva jeg kan ha råd til, med litt hjelp.prisen på dette buret er:1349 NOK
Ingen inntekt har jeg, pga dette friåret jeg har.
Jeg jobbet på gamlehjemmet en periode, men dette er en jobb som absolutt ikke passer for meg..

Uansett, her er poenget.
Jeg har lagt merke til at mange av dere er fans av rottekunst.. hehe :P
Selv tegner jeg og maler mye, og hvis noen som helst der ute er intresert, kan jeg male et bilde til dere.
Av rottene deres om dere vil :) Pris på bildene kan selvfølgelig diskuteres og jeg skal være snill,
fattig og desperat som jeg er!

Her er noen eksempeler på mitt talent (om man kan kalle det for det)
Her to skisser av noen rotter:
Image
(bildet er © til Jeanett Mikkelsen)
Jeg holder på å male disse nå,de ligger fortsatt til tørk, jeg kommer sikkert til å scanne disse og legge de ut her. Når de er ferdige er de til salgs, hvis noen er intresert ;)
Image (her med litt digital farge,gjort VELDIG kjapt,2 min ca)
Image
(bildet er © til Jeanett Mikkelsen)

Jeg solgte dette bildet for 900kr til en bekjent av min søster.
Men jeg forlanger ikke noe i næærheten av denne prisen! Som sagt, pris kan diskuteres,og jeg skal være snill.
Og alt kommer jo an på om dere vil ha ramme,paspatour og hvor stort bilde skal være.


http://kittykatt.deviantart.com/ her er det noen tegninger som jeg har laget, så hvis noen vil ha noe annet er det sikkert fullt mulig :)


Og jeg vil selvfølgelig sende det ferdige resultatet,hjem til dere, i post kassa, så kan dere gjøre som dere vil med det!

Hvis noen er intresert i å få seg ett bilde, malt av meg, send meg en PM,post på dette forumet eller send mail på : nettemor32@hotmail.com

På forhånd, vil jeg takke om noen vil kjøpe bilder av meg!
Litt oppmuntring blir satt stoor pris på :)
ALT av penger jeg tjener på dette vil gå til nytt bur til rotten min! (og penger til å kjøpe en kamerat)

-Hilsen Jeanett
Last edited by kittykatt on 03 Jun 2004, 09:14, edited 3 times in total.

annetten
Betarotte
Posts: 421
Joined: 13 Feb 2004, 12:01
Location: Oslo
Contact:

Post by annetten »

Det var da noen fantastiske farger! Men jeg vil gjerne vite hvordan rottene dine ser ut, har du noen eksempler på det?

(Og har du lyst til å tegne forsidetegning til Gnag, kanskje? Vi trenger jo ikke alltid å ha fotografier, og det er fin reklame for deg.)

kittykatt

Post by kittykatt »

annetten wrote:Det var da noen fantastiske farger! Men jeg vil gjerne vite hvordan rottene dine ser ut, har du noen eksempler på det?

(Og har du lyst til å tegne forsidetegning til Gnag, kanskje? Vi trenger jo ikke alltid å ha fotografier, og det er fin reklame for deg.)
Jeg har noen rottemalerier, men de ligger til tørk akkurat nå O_o; er nesten ferdig med å male dem, men jeg kan jo poste noen eksempler på rotter i morgen ^^

Og tuusen takk for komplimanget!
Jeg vil gjerne male/tegne forside til Gnag engang! det er en stor ære ^^
Hva hadde du tenkt deg da?

annetten
Betarotte
Posts: 421
Joined: 13 Feb 2004, 12:01
Location: Oslo
Contact:

Post by annetten »

Tja, til neste nummer vil jeg gjerne ha noen sommer-rotter (kommer i juli), og til novembernummeret noen høst/vinter-rotter... Tegningene bør være i svart/hvitt, gjerne laget med tusj så man får gode kontraster. Blir finest slik :) Hvis du har tilgang til scanner vil jeg helst ha bildene digitalt, men hvis ikke, kan du sende meg maleriet, så scanner jeg.

GNAG kan dessverre ikke tilby penger for materiale, men du får vist frem arbeidene dine til hele NTF (ikke bare de som er her på forumet), og vi kan skrive i bladet at det er mulig å kjøpe bildene dine. Høres det bra ut?

pointless

manga

Post by pointless »

tegner du manga kittykatt? er det du som har tegnet de kattene? kjempefine! :wink:

kittykatt

Post by kittykatt »

annetten wrote:Tja, til neste nummer vil jeg gjerne ha noen sommer-rotter (kommer i juli), og til novembernummeret noen høst/vinter-rotter... Tegningene bør være i svart/hvitt, gjerne laget med tusj så man får gode kontraster. Blir finest slik :) Hvis du har tilgang til scanner vil jeg helst ha bildene digitalt, men hvis ikke, kan du sende meg maleriet, så scanner jeg.

GNAG kan dessverre ikke tilby penger for materiale, men du får vist frem arbeidene dine til hele NTF (ikke bare de som er her på forumet), og vi kan skrive i bladet at det er mulig å kjøpe bildene dine. Høres det bra ut?
Hadde det gått greit hvi jeg fargela de på data? (jeg har ikke tusjer skjønner du;P) og sendte de på mail til deg?
Jeg skal se hva jeg får gjort :D
Scanner har jeg selv,så jeg kan godt sende bildene på mail når de er ferdige!

Det gjør ikke noe om jeg ikke får penger for dette! DEt er jo bare morro ;) og god reklame! og hvis dere kunne nevnt at jeg selger bilder i Gnag så hadde det jo vært fantastisk! :D

Når må jeg ha bildene ferdige?

kittykatt

Post by kittykatt »

Image

(bildet er © til Jeanett Mikkelsen)
Dette bildet er til salgs, er sånn..middels størrelse, kan sette opp mål i morgen. Laget med akvarell og akryl maling.
Ta kontakt ;)

Henriette

Post by Henriette »

Hvis man nu har et billede af en desværre afdød rotte, vil du så kunne tegne sådan et??

Og hvis ja, hvad tror du det ville blive (pris)?

annetten
Betarotte
Posts: 421
Joined: 13 Feb 2004, 12:01
Location: Oslo
Contact:

Post by annetten »

kittykatt wrote: Hadde det gått greit hvi jeg fargela de på data? (jeg har ikke tusjer skjønner du;P) og sendte de på mail til deg?
Jeg skal se hva jeg får gjort :D
Scanner har jeg selv,så jeg kan godt sende bildene på mail når de er ferdige!

Det gjør ikke noe om jeg ikke får penger for dette! DEt er jo bare morro ;) og god reklame! og hvis dere kunne nevnt at jeg selger bilder i Gnag så hadde det jo vært fantastisk! :D

Når må jeg ha bildene ferdige?
Helst ingen farger, GNAG blir uansett trykket i svart-hvitt, så de blir bare borte. Mail er helt utmerket :)

Vil gjerne ha bilde innen, tja, 1. juli. Da skal bladet begynne å bli ferdig. Jeg vil gjerne ha bildet i liggende format, det passer best med slik en GNAG-forside ser ut.

Så fint at du kan lage bilde til GNAG, dette blir så bra :)

kittykatt

Post by kittykatt »

Henriette wrote:Hvis man nu har et billede af en desværre afdød rotte, vil du så kunne tegne sådan et??

Og hvis ja, hvad tror du det ville blive (pris)?
Klart det er mulig å få bilde av den uheldivis avdøde rotta.
Bare jeg får ett bilde som jeg kan tegne etter burde dette gå bra.
Pris varierer. Hvilken størrelse hadde du tenkt bilde skulle være?
Vil du ha pastaptour eller ramme?så kommer jo porto å litt materiale i tilleg.
Og det er jo selvfølgelig avhengig av hva du er villig å betale. Du kan jo nevne en pris, så kan jeg si i fra om den er grei? :)
MVH Jeanett

kittykatt

Post by kittykatt »

tralalala.. :P
DEt er ikke noen der ute som har noen fine sommerbilder av rottene deres? Jeg trenger litt referanse til tegningen som skal være til Gnag :?

annetten
Betarotte
Posts: 421
Joined: 13 Feb 2004, 12:01
Location: Oslo
Contact:

Post by annetten »

Kanskje du kan se gjennom de tidligere kalenderbildene? Mye fint der... Ellers har jeg noen vakre bilder av mine egne rotter fra i fjor:

Dette er veldig store bilder:
http://www.student.uib.no/~st03428/imag ... a_benk.JPG
http://www.student.uib.no/~st03428/imag ... rtrats.jpg

Her er litt mindre versjoner av de samme bildene:
http://www.student.uib.no/~st03428/imag ... r/saga.jpg
http://www.student.uib.no/~st03428/imag ... rtrats.jpg

Shana

Post by Shana »

Wauw.. Jeg ville ønske jeg kunne arbejde med farver på den måde.. :D

kittykatt

Post by kittykatt »

Shana wrote:Wauw.. Jeg ville ønske jeg kunne arbejde med farver på den måde.. :D
Takk takk for komplimanget :oops: :D

Shana

Post by Shana »

Jeg kan godt blive ved.. Jeg er virkelig imponeret. :D

Locked