Nye venner i dag!!!!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

mooica wrote:Takk for det!. :D
Det er en helt ny og selvstendig dyreforrettning som starter på Lade. Butikken heter 'Dyrenes Verden' og den har lokale i gamle Obs Sport, ved City Lade. Så det blir ganske stort. Den åpner forhåpentligvis 1 august (det er i hverfall planen).
Ok, jeg får ta meg en tur dit til høsten, da! :D
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

mooica

Post by mooica »

Ja, du får gjøre det. :D

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Monica: Kan du få dem til å ta inn Yesterday's News? Jeg savner et sted å kjøpe det... :? Kan ikke bruke Beekay-strøet til jenteburet mitt!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

mooica

Post by mooica »

Jeg kan undersøke... Jeg har jo ikke begynt å jobbe ennå, men vi skal ha et møte i begynnelsen av neste måned. Kan snakke med de da, og se om jeg får de til å ta det inn.

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

mooica wrote:Jeg kan undersøke... Jeg har jo ikke begynt å jobbe ennå, men vi skal ha et møte i begynnelsen av neste måned. Kan snakke med de da, og se om jeg får de til å ta det inn.
Håper det!
Du kan si at jeg kommer og kjøper! :D
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

mooica

Post by mooica »

Ja, skal si i fra om det. :)
Tar de det inn, kommer jeg også til å bruke det selv.
Jeg bare lurer; Hvorfor kan du ikke bruke Beekay-strøet i jenteburet?

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Beekay-strøet er helt fantastisk i mine øyne, men det er veldig lett av vekt, og det fyker rundt omkring. Jenteburet mitt har ikke akkurat noen høy bunn, og siden bunnen består av en skuff, slenges strøet litt hit og dit. Det kan havne under skuffen, og man vil finne igjen mye av det på gulvet.

Når rottene tar sats og hopper oppover tar de med seg en del strø som har ligger under føttene og halen deres, derfor er det en fordel med litt tyngre strø når man har et sånt bur som jeg har, men jeg bruker fortsatt Beekay-strøet i de andre burene!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Ida: Er det denne dama det er snakk om? http://www.adressa.no/bildegallerier/ar ... eID=488956
Jeg ble nok sjokka over å lese artikkelen, jeg!
Det er den dama der ja.... Grrrrrr...... :evil: Dum som en stolpe!!! Det verste er at hun tenker meg, meg, meg!!!! :evil:
Mvh Ida S. Eggen

Locked