Nytt GNAG utgave nr.2 2004

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Jorunn
Klatrer på møblene
Posts: 566
Joined: 12 Feb 2004, 18:17
Location: Oslo
Contact:

Nytt GNAG utgave nr.2 2004

Post by Jorunn »

I dag kom det nytt GNAG og det beste hittil..flott jobbet Annette :bravo: !!Utrolig bra at så mange bidro med så mye fint....veldig morsomt med tegneserien som Anna lager for oss :mrgreen: Dette var gøy:D :lol:

Anne Kathrine

Post by Anne Kathrine »

Hei.
Jeg ble medlem for en liten tid tilbake, vil jeg/vi få bladet også nå?

Jorunn
Klatrer på møblene
Posts: 566
Joined: 12 Feb 2004, 18:17
Location: Oslo
Contact:

Post by Jorunn »

Hei.
Jeg ble medlem for en liten tid tilbake, vil jeg/vi få bladet også nå?
Ja, det gjør du :lol:

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Jeg håpet sterkt at jeg skulle få gnag i posten i deg, men det fikk jeg ikke.. Håper det kommer i morgen... gleder meg masse! :sol:
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

annetten
Betarotte
Posts: 421
Joined: 13 Feb 2004, 12:01
Location: Oslo
Contact:

Post by annetten »

Bare for å ta den vanlige påminnelsen: det er bare de som har betalt medlemsavgiften til Norsk Tamrotteforening som får blad. I tillegg blir bladet sendt som B-post, og det virker som om Posten dermed tror at det ikke er så farlig om ikke alle kommer frem.

Har du betalt medlemsavgift, og fortsatt ikke fått blad i løpet av denne uka, så si ifra her på forumet eller til Jorunn på e-post, så sender vi nytt. Husk også å si ifra hvis du har flyttet og fått ny adresse! :les:

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

annetten wrote: I tillegg blir bladet sendt som B-post, og det virker som om Posten dermed tror at det ikke er så farlig om ikke alle kommer frem.

Har du betalt medlemsavgift, og fortsatt ikke fått blad i løpet av denne uka, så si ifra her på forumet eller til Jorunn på e-post, så sender vi nytt. Husk også å si ifra hvis du har flyttet og fått ny adresse! :les:
Jeg syns posten i norge begynner å blir "slapp" egentlig.. Det skulle vært et alternativ som også drev med post. Posten begynner dessuten å bli grusomt dyr.. Liker ikke Posten særlig lenger..

Jeg har betalt medlemskontingenten og jeg har ikke flyttet det siste året, så jeg regner med at det kommer i dag ;) skal løpe bort i kassa da postmannen kommer :)
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Anne Kathrine

Post by Anne Kathrine »

:D
idag fikk vi gnag 1 og 2.
takk.
hvilken adresse skal jeg sende bilder av guttene mine til
om jeg skulle få lyst til det?

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Jeg fikk også gnag i posten i dag, og det var kjempeflott! likte veldig godt stripene ;)
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

annetten
Betarotte
Posts: 421
Joined: 13 Feb 2004, 12:01
Location: Oslo
Contact:

Post by annetten »

Anne Kathrine wrote: hvilken adresse skal jeg sende bilder av guttene mine til
om jeg skulle få lyst til det?
Veldig fint med bilder! Vi ha mange, mange bilder! Jeg vil ha dem i digitalt format, og da kan du sende dem til annetten@rasmus.uib.no

I helt ekstraordinære tilfeller (du har tatt et bilde som når som helst kan konkurrere med Grove Pashleys i kvalitet, og har ikke tilgang til scanner) kan jeg muuuligens ta imot papirkopier. Da kan du maile meg, så avtaler vi nærmere.

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Super utgave! Veldig bra historie om "min største rotte", hehe! :les:

Henriette

Post by Henriette »

Ved i hvor lang tid der går før det kommer til DK :?

annetten
Betarotte
Posts: 421
Joined: 13 Feb 2004, 12:01
Location: Oslo
Contact:

Post by annetten »

Ææææh - Posten sier 4-40 dager. :shock:

Tror vi skal begynne å sende GNAG med A-post til utlandet, dette går jo ikke an. :-x

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Når jeg fikk B-blad fra Norge tok det som regel to-tre uker. Vi har vel ikke så mange danske medlemmer, vi kan sikkert spandere på oss A-post til dem fremover.

annetten
Betarotte
Posts: 421
Joined: 13 Feb 2004, 12:01
Location: Oslo
Contact:

Post by annetten »

Spesielt siden forskjellen på a- og b-post er på den rystende sum av 0,50 øre. Hvis vi på noe tidspunkt får over 100 danske medlemmer kan vi revurdere.

Henriette

Post by Henriette »

Så er det modtaget hjemme hos mig :D :D :D

Locked