Topolinis

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Topolinis

Post by Topolinis »

Hei!

Lenge siden jeg har vært på disse sidene, savner rottene, "gjengen" og rottepraten... Har sett over hjemmesiden min, og oppdatert litt. Har ingen planer om oppdrett i nærmeste fremtid. Det å være mamma tar all min tid for øyeblikket, og jeg storkoser meg :D
Det eneste nyttige med hjemmesiden min nå må være info om rotter, og artiklen om rottekjøp. Så hvis noen er interessert finnes siden fremdeles på http://www.topolinis.tk
Mvh Ida S. Eggen

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Oppdatering

Post by Topolinis »

Ny design og linker oppdatert. Kommer til å legge ut avlsinfo og annet nyttig etterhvert! :D
Mvh Ida S. Eggen

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Hva skjedde med de rottene du hadde? Ble de omplassert?

Guest

Post by Guest »

Jeg ble gravid, og kastet opp så mye at jeg ble lagt inn på sykehuset i januar i fjor. Kristin (koserotta) skulle passe på jentene mine mens jeg var innlagt, og guttene fikk bo på dyrebutikken jeg jobbet på. Men det ble for mye for Kristin, og jeg fant ingen andre til å passe de for meg. Så de ble omplassert alle sammen... :cry: :cry: D var så fælt, og jeg savner de sånn! Men jeg var dårlig hele svangerskapet, så det var nok best sånn... Fikk også beskjed av legene om at jeg ikke kunne skifte på burene og kose med rottene mine pga at jeg hadde et risikosvangerskap. Og d var ikke sikkert jeg og eller babyen min tålte d... Alt var forferdelig akkurat da. Men jeg kunne egentlig ikke få barn, så jeg ville ikke ta sjangser da jeg endelig ble gravid... Har sjekket ut hvor de fleste havnet. Rav ble aggressiv og avlivet. Ixie bor i Sverige. To av guttene bor hos ny familie i Trondheim, og Lemmy fikk slag, ble utrolig svak,og til slutt avlivet... :cry: :cry: :cry: Men nå savner jeg å ha rotter så utrolig at jeg bare må ha nye venner snart! :D

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Vet ikke hva som skjedde, men det er jeg som er gjesten... :oops:
Mvh Ida S. Eggen

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Oi, det var litt av en prosess du skulle gjennom der, da! Fint at alt gikk bra til slutt. Kan godt skjønne at du ikke ville ta noen sjanser! Vil du og babyen tåle å få nye rotter? Klart man savner det, har man først hatt rotter en gang så blir det aldri det samme uten :)

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Det var bare mens jeg var gravid det var litt usikkert. Nå er babyen 8 mnd, og har ikke vært syk ennå. Så jeg er ganske sikker på at immunforsvaret er i orden. Jeg hadde egentlig bestemt meg å kutte ut helt, da det ble som det ble i fjor. men jeg klarer ikke å la være å tenke på rotter. Så nå må jeg bare ha noen her igjen!
Mvh Ida S. Eggen

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

GLEDER MEG HELT VILT TIL Å BLI "ROTTEMAMMA" IGJEN!!! :D :D :D :D
Mvh Ida S. Eggen

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

For de som lurer på hvordan babyen min ser ut... www.emilgutt.tk :D :D
Mvh Ida S. Eggen

Shelly

Post by Shelly »

Burde vi nå ha avstemning? Hvem er penest - rotteungene til Heidi, eller babyen din! Tøft valg, men jeg må desverre gå med rotteunger...bråker og shiter mindre.

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Faktisk tror jeg Emil vinner :D Han bråker ikke han, er snill og god hele tiden. Gråter sjeldent, og da bare når han er trett eller sulten. :D han skjemmer meg bort :wink: Ikke alle unger er like enkle å ha med å gjøre!

Uansett, nå venter jeg på 3 små piker fra DK! Gleder meg! :D
Mvh Ida S. Eggen

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Mine vinner garantert! Bilder på hjemmesiden nå.

Guest

Post by Guest »

Gratulerer masse med de små Heidi! Hva forventer du at de lyse ungene blir? PEW? :wink:

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Jeg er gjesten... :oops:
Mvh Ida S. Eggen

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Genetisk sett er det størst sjanse for at de er himalaya. Men vi får se.

Locked