Aprilsnarr!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Aprilsnarr!

Post by § RatGirl § »

Nå holdt jeg på å skrive et sint innlegg, for på nyhetene hadde de nettopp en repotasje om at siden det er så mange rotter i Oslo så skulle man få 250 kr for hver rottehale du leverte inn. Herregud :shock: tenkte jeg, tenk hvis folk begynner å kjøpe rotter får å klippe av halen med saks! :? (som de sa på nyhetene) Ble skikkelig forbanna, og hadde tenkt å dele det med dere, men så gikk det opp at idag er det 1. april... :P Takk og pris!! :D

Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

Post by Roger&Ingrid »

:lol: :lol:

Så nettopp samme innslag på Aktuelt (TVNorge). Der påstod de at Oslo kommune kanskje skulle begynne å tjene penger på "rotteinnlevering" ved å sende rottehalene videre til Kina. :roll: Litt ekkel reportasje, men det må jo være en spøk. Byrådslederen påstod at det var cirka 500000 rotter i Oslo, tenk hvis alle de skulle bli levert inn for 250,- per stykk....hehe, det ville ha blitt 125 millioner i utgifter på "rottedusør". Håper bare ikke det er noen tomsinger som kommer rekende med døde rotter. :cry:

Og dessuten: de viste en fyr som gikk inn i rådhuset med en pose og kom ut med 1200,-....og hvordan deler man 1200 på 250 uten å få desimaler? 8)
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Hihi , har ikke sett den anda jeg :lol: :) Men jeg synes ikke at de bør tulle så m ye med slikt , det finnes gærninger som kan få idèr.

De Oslo folka kan kose seg med alle vill rottene , for det er dems egen skyld at de er så mange.
Oslo folk(ikke alle) søpler, villrottene spiser søppel , det er netting åver søppel dynga så måkene ikke skal rote... Og nettingen er jo en perfekt beskyttelse for rottene , da har de ingen fiender og kan få så mange barn de vil...i Oslo(og andre steder). Så de kan jo takke seg selv litt da ...

Locked