Norske fugler - matstasjon i hagen

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør
Kjønn: Kvinne

Norske fugler - matstasjon i hagen

Legg innav iwonamo » 02 nov 2018, 04:12

Eg har laga meg ein aldri så "liten" matstasjon for fugler i hagen, og synst det er veldig kjekt å sjå at fuglane set stor pris på maten dei vert servert. Kjøttmeisen er mest ivrig, mengdevis av desse flyg att, og fram og forsyner seg av maten så sant dei får vere uforstyrra av større fugler. Svartmeisen er og innom, men dei blir fort skremt av kjøttmeisen. Skjæra har så langt helde seg unna matstasjonen, men eg ser at dei er i nærleiken. Vi har og daglege besøk av nøtteskrike, vakre fugler, men grådige, og skremmer alle småfugler. Blir spennande å følge vidare på kva slags andre fugler som kjem "på besøk". Moro å sitte ved kjøkkenbordet, og følge med på all aktiviteten utanfor.
Fleire som pleier å mate fugler om hausten/vinteren?
"Til lags åt alle kan ingen gjera."

Brukeravatar
Vimsy
Alfatryne
Kontakt:

Re: Norske fugler - matstasjon i hagen

Legg innav Vimsy » 02 nov 2018, 23:42

Kan ikke/bør ikke pga kattene...

Henger opp en og annen meisebolle. Gjerne i trærne i hundegården

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 04 nov 2018, 03:31

Eg har ikkje katt, men hunden min er ivrig på etter fugler. Derfor fekk eg laga matstasjon utenfor "hundegarden". Fuglane får vere i fred samstundes som hunden får følge med med på kva som skjer.
"Til lags åt alle kan ingen gjera."

Ingerid Øksnevad
varamedlem

Legg innav Ingerid Øksnevad » 10 nov 2018, 21:23

Jeg henger ut solsikkefrød på utsiden av vinduet. Synes det er kjempekos å se på alle de små ivrige som kommer og forsyner seg. Vinterstid ser jeg også små fotspor i snøen. Små venner med pels har også glede av fôringsplassen :)

Gå tilbake til «Sofakroken»