"Svein og rotta" blir film

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Gretelita
Pinglerotte
Posts: 30
Joined: 12 Feb 2004, 21:55
Location: Oslo
Contact:

"Svein og rotta" blir film

Post by Gretelita »

Fant denne artikkelen i aftenposten. Syntes den var litt festlig:
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 975840.ece

Så da kan alle glade rotteeiere bare kan glede seg til film med rotter i hovedrollen :)

Nemesis
Tisser i køyene
Posts: 580
Joined: 08 Sep 2004, 17:05
Location: Trondheim

Post by Nemesis »

Gleder meg:)

annetten
Betarotte
Posts: 421
Joined: 13 Feb 2004, 12:01
Location: Oslo
Contact:

Post by annetten »

Å, og fiiiine rottene de hadde bilder av i artikkelen :)

Men jeg er litt nysgjerrig på hva som skjer med rottene etter filminnspillingen?

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Så spennende! Trodde først det dreide seg om en tegnefilm jeg! Men er ennå mer morsomt med ekte rotter! Håper bare ikke at det blir sånn at alle må ha en rotte.... :? Sånn som med Nemo, Lassie osv. Hehe..men filmen blir vel ikke så stor. :wink:

Maria
Klatrer på møblene
Posts: 527
Joined: 20 Oct 2004, 20:50
Location: Oslo

Post by Maria »

Jeg skjønner ikke at dere tar det så pent! Danket ut av tsjekkere??! Jeg vet ihvertfall om fire rotter her på Lindeberg som godt kunne vært moviestars. Er kjempeskuffa.

Kanskje vi skal slutte og trene på å skrive autograf nå da...
Maria H.

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Da filmteamet kontaktet oss og spurte om definisjonen på "hetterotte" fortalte jeg at vi i NTF hadde masse fine rotter som helt sikkert ville stille opp hvis de trengte statister!

Når de starter filmingen håper jeg det blir muligheter for oss å ta en liten felles ekskursjon og se på. Hvis det blir, så skal dere få beskjed alle sammen! :)

Sissel

Post by Sissel »

Kjempefint hvis det blir en ekskursjon. Det blir jeg med på.
Også er jeg enig med Ratgirl i at jeg håper vi ikke får en "rotte-boom" hvor ALLE skal ha de søte rottene, men så var de kanskje ikke like morsomme som på filmen så de kaster dem ut...

Panther

Post by Panther »

Blir kult da! Synd at jeg er i australia når filmen kommer...:( Menmen, jeg får nok sjanse til å se den.

Locked