Brosjyren fra mattilsynet..

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Brosjyren fra mattilsynet..

Post by Topolinis »

Jeg håper den kommer ut til alle som eier rotter..
Kom over denne annonsen i dag:
hei.jeg er en jente som driver på med rotter.på sommeren tar jeg og setter unger på de for da er de mindere utsatt for sykdom.jeg bor i grimstad aust-agder.hvis noen har en hannrotte som er god,og vil bruke han i avl så kan vi prates
Mvh Ida S. Eggen

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

hmmm , hun er vel en av de feil informerte :? Håper virkelig at hun får den ja .
Men jeg har ikke funnet noen brosjyre her i horten ?! Har de send ut brosjyrer til alle dyrebutikkene/klinikkene i hele Norge?

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Re: Brosjyren fra mattilsynet..

Post by Sjobeng »

Topolinis wrote:Jeg håper den kommer ut til alle som eier rotter..
Kom over denne annonsen i dag:
hei.jeg er en jente som driver på med rotter.på sommeren tar jeg og setter unger på de for da er de mindere utsatt for sykdom.jeg bor i grimstad aust-agder.hvis noen har en hannrotte som er god,og vil bruke han i avl så kan vi prates
jeg sendte henne en mail for et par dager siden da jeg så annonsen, og lurt på om hun kunne fortelle meg hvorfor de ble lettere syke på vinteren og litt forskejllig om "myter" og avl... har ikke fått noe svar, emn kan jo håpe hun har tatt det til seg likevel...
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Bare en liten påpekelse når det gjelder brosjuren. Ikke for å være frekk men det står i brosjuren at rotter ikke skal gå på sagflis/spon og rotta på bildet gjør nettopp det.. :?
Hilsen!
Rose

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Bare en liten påpekelse når det gjelder brosjuren. Ikke for å være frekk men det står i brosjuren at rotter ikke skal gå på sagflis/spon og rotta på bildet gjør nettopp det..
La også merke til det :? Tror ikke jeg har sett et eneste rottebilde som ikke har sagflis, da mener jeg ikke hjemmebilder :wink:

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Morgan's wrote:Bare en liten påpekelse når det gjelder brosjuren. Ikke for å være frekk men det står i brosjuren at rotter ikke skal gå på sagflis/spon og rotta på bildet gjør nettopp det.. :?
Ja, vi fikk ikke selv bestemme hvilke bilder som skulle i brosjyren, de hadde egen fotograf som syntes han hadde så gode rottebilder :D

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Ja, sånn er det bare noen ganger. De er ikke alltid villige til å høre på de som har peiling :wink:
Hilsen!
Rose

Locked