Ikke så veldig rotterelatert

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Maria
Klatrer på møblene
Posts: 527
Joined: 20 Oct 2004, 20:50
Location: Oslo

Ikke så veldig rotterelatert

Post by Maria »

Skulle bare fortelle at jeg har bursdag i dag, men så har jeg fått skikkelig oppkastsjau og måtte avlyse bursdagselskap og alt snufs...

Men så fikk jeg digitalkamera av rottene! Hadde jeg visst at de hadde så god råd, så skulle de nok få bidratt mer til fellesskapet. Når jeg skjønner hvordan alt dette funker så skal jeg nok legge ut bilder av de rause rottene.
Maria H.

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Gratulerer med dagen, Maria! Jammen har du snille rotter ;)
Gleder meg til å se bilder ettehvert!

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Jaaa! Bilder av småjentene "mine" :D Gleder meg til å se hvordan de ser ut nå! GRATULERER masse med dagen!
Mvh Ida S. Eggen

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Post by Sjobeng »

gratulerer med dagen, selv om den ikke ble heeelt slik du hadde tenkt. håper den blir fin likevel! :)
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

kriztin

Post by kriztin »

:konge: Gratulerer så mye med dagen! Kan ikke rottene dine ringe mine rotter, jeg har bursdag i juni og lever på lånekassen :P

Du har veldig snille og omtenksomme rotter. Synd du var :spy: men håper du føler deg som en :dro: med den gaven du fikk.

Maria
Klatrer på møblene
Posts: 527
Joined: 20 Oct 2004, 20:50
Location: Oslo

Post by Maria »

Hehe, takk takk! Tar hemningsløst imot all trøst og oppmuntring i dag.
Maria H.

Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

Post by Roger&Ingrid »

Gratulerer med dagen! For noen englerotter du har! Vi fikk ikke en dritt av våre, enda vi kjøpte reisebur, gnagerball og godis i julegave til dem...frekkisene... :rottehode: Satt hele søndagen og sydde sovehus til dem også, men var det noen takk å få? Neeeei... ("Ny hammock? Hmmm...JAJAJA, stikk av, så vi kan forske litt på denne i fred. STIKK, sa jeg!")
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

sonja89

Post by sonja89 »

Gratulerer med dagen :D Jeg skal spørre rottene mine om jeg kan få en ny mobil hos de når jeg har bursdag, men jeg tviler på at jeg får det av de :P

Panther

Post by Panther »

Gratulerer med dagen :D :D Skikkelig snille rotter du har a! *Misunnelig* :lol:

Masja

Post by Masja »

Jeg har fått leselys til å ha med i sengen, og kokebok av rottene mine. Men digitalkamera!... Det må jeg si.. Ikke dårlig :D Og jeg som trodde jeg hadde flinke rotter :wink:

Locked