Liste over seriøse oppdrettere??

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Liste over seriøse oppdrettere??

Post by § RatGirl § »

Kanskje jeg er litt dum og ikke har fått med meg at det er en liste over seriøse oppdrettere, isåfall hvor er den? Og hvis ikke det finnes noen liste, hva med å lage en så man vet hvem som er seriøse oppdrettere her i Norge? Siden jeg har fått inntrykk av at det ikke er så veldig mange. Eller er det sånn at siden avlsrådet er nede så finnes det ingen liste? :roll:

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

jeg har etterlyst en slik liste.. Og fikk da beskjed om at NTF har jo en nettring... :oops: Vet ikke om alle de som er seriøse (og ikke seriøse) er med på den, men noen er jo med i alle fall ;)
Mvh Ida S. Eggen

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Nei, det er vanskelig å lage en slik liste. Hvem skal bestemme hva som er seriøst og hva som ikke er? Alle har jo ikke samme krav til seriøsitet.

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Eventuelt burde en sende ut avlsveiledningen til oppdretterene, og de som signerer og vil følge veiledningen kommer på på listen? Men det er ikke ikke sikkert de er seriøse fordi om de signerer den heller...
Mvh Ida S. Eggen

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Så også den nettringen, men alle der er ikke oppdretter heller. Skjønner problemene med å finne ut hvem som er seriøse og ikke, vanskelig :?

Locked