Har noen her levert rotter til Tropehagen Zoo, linderud??

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Har noen her levert rotter til Tropehagen Zoo, linderud??

Post by Sandratravolta »

Jeg bare lurte på om det var noen her som hadde levert rottebabier til tropehagen zoo, på linderud senter?? Sjefen sier de er fra privatperson eller oppdretter hvert fall!
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Har noen her levert rotter til Tropehagen Zoo, linderud?

Post by Siv M »

Jeg tror ingen her vil levere rotter til dyrebutikker :sarcastic:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Har noen her levert rotter til Tropehagen Zoo, linderud?

Post by wollf »

det kan være, men ingen særiøse oppdrettere lever er til butikk. det kan være et kull fra en foroppdretter, noen som fikk en gravid rotte fra dyrebutikken eller at de bare sier det. for tropehagen tror jeg skal få inn rottene sine fra imazoo (tropeinporten)

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Har noen her levert rotter til Tropehagen Zoo, linderud?

Post by Sandratravolta »

Får egentlig rotter fra imazoo ja, men disse er visstnok norske. Og de er veldig, veldig fine. Tror ikke sjefen ville løyet til meg om at akkurat disse ikke var fra Sverige:-p Jeg har jo arbeidspraksis på Tropehagen på Linderud nå, og i dag hadde jeg fri, men kjedet meg hjemme så dro for å kose med dem en stund. De får være masse ute av buret mens jeg er på jobben hvert fall, må bare være forsiktige, for de skjønner jo ikke at det er glass foran burene, så de hopper noen ganger rett på glasset. Er to igjen og jeg syns det er trist at ingen kjøper dem:(
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Har noen her levert rotter til Tropehagen Zoo, linderud?

Post by wollf »

jo. de blir nok fort solg. bare pass på at de blir solgt sammen. nei han ville ok ikke løyet om det. men tror nok ikke det er noen av de oppdretterene her inne som har levert

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Har noen her levert rotter til Tropehagen Zoo, linderud?

Post by Sandratravolta »

Neei, men man trenger vel ikke nødvendigvis være oppdretter for å få et kull, kan hende noen har vært litt uheldige ellernoe, tenkte egentlig bare å høre om det var noen her som hadde levert dem, oppdretter eller ikke, for da kunne jeg fortalt at de har det faktisk greit nok sånn i forhold til at de står i butikk. Men gleder meg veldig til noen tar med dem hjem da!
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Har noen her levert rotter til Tropehagen Zoo, linderud?

Post by wollf »

det er sant :cheerful:

Post Reply