Hei!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Post by Sjobeng »

jeg går forkurs til ingeniør (sucki), driver med hest, for tida jobber jeg med endel unghester som skal trenes og selges. han jeg "jobber" for kjøper og avler, står får for og stall, så er trening og salg mitt ansvar og jeg får en viss prosent av salgssummen.
så har jeg hundene da, og jeg får valper før Ida :P bare ca 2 uker igjen nå. i tillegg er det rottene, som er mest for kos, men jeg er ganske intressert i avl også, så det blir nok noen kull fremover.
er registrert oppdretter i norsk marsvinklubb og driver med avl av langhårsrasene.
driver ellers litt med data, og i helgene går store deler av tida til kjæresten min når han er hjemme fra militæret.
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Masja

Post by Masja »

Størstedelen av tiden min går med til å skrive på hovedoppgaven min i sosialantropologi (når jeg ikke bruker tid på NTF-forumet i steden for å skrive da :oops: ). Ellers er jeg med i Amnesty-gruppe, danser litt salsa og forsøker å trene litt innimellom. Ellers går tiden med til å kose med de to rottene mine (og bekymre meg for helsen deres..) og samboeren min når han er hjemme.

Mille

Post by Mille »

tja.. jeg går jo på skole jeg da.. 10 klasse.. lever sammen med en stor familie på 7 akkuratt nå.. brødrene mine, Ludwik (11) Martin (9) og Wilhelm (2), tanten min, Linn (25) og mamma og ste faren min..og meg..:P
ellers venter jeg på små jentene mine i morgen (12 feb) som kommer med toget nedover fra Trondheim sammen med Topolinis (Ida)..

tja.. ellers har jeg et stort 100 liters akvarie med mange fisk i..
har alltid vært svak for gnagere, etter at jeg fikk mine marsvin for 6 eller 7 år siden.. de døde 4 eller 5 år gamle :shock:

stor del av fritiden går med på musikk, kjæresten (17) :P , venner og familie livet..
jeg er en film elsker, ser på det meste.. ellers er jeg en ganske PC "nerd".. :P :wink:

jeg jobber på SFO på skolen og jeg jobber på jobben til faren min en gang innimellom.. :)

jeg vil gå på media og kom. (MK) da jeg begynner på vidregående til høsten..
tja.. jeg tegner og maler en del da.. skal ha en utstilling på finnskogen i mars (11-13 mars.) og så skal jeg ha en i april på Volt (ungdomens hus) i Lørenskog..

har drevet med hester i ca 3 år, men har gitt opp nå.. :)

Påss

Post by Påss »

"Kontordame"... :wink: og med bikkja på jobb. Adoptert, ustyrbar gladjente av Ekte Gatemix som liker mennesker bedre enn hunder :? og pr. i morgen har jeg tre og ikke to rotteboys :D Tida mi fordeles på jobben, dyra og den bedre halvdel... :)

Locked