Nyttårsoppdatering av tilganger

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Nyttårsoppdatering av tilganger

Post by renya »

Godt nytt år folkens!

Tilganger blir som vanlig oppdatert no i januar, truleg rundt den 15.
Det betyr at alle som står registrert som betalande medlemmer i NTF vil fortsette å ha tilgang til medlemsdelen av forumet, resten vil miste tilgang.

For å sikre at du ikkje mister tilgang, hugs å betale medlemskontigenten, og pass på at vi veit hvilket forumnick som er tilknytt innbetalinga.



  • Vedrørende medlemsskap:
    Nye medlemmer:
    For å melde deg inn i NTF, klikker du på "Bli medlem", fyller ut skjemaet, og betaler deretter inn medlemsavgift til vår foreningskonto med kontonummer 1644 24 36855 v/Heidi Sjursen Konestabo .
    Husk å merke innbetalingen din med ditt navn dersom noen andre betaler for deg, og opplys at du betaler for nytt medlemskap.
    Fornying av medlemsskap:
    Er du medlem fra før, skal du ikke fylle ut skjemaet, men kun opplyse ditt medlemsnummer ved innbetaling av medlemsavgift.
Ronny er ei rotte
- det er ei dame forresten.

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Re: Nyttårsoppdatering av tilganger

Post by renya »

Tilganger er no oppdatert. :ratgreen:



Har du mista tilgang sjølv om du har betalt? Det kan vere fleire grunnar:
  • 1. Du har betalt nylig, og betalinga har ikkje blitt registrert hjå oss enno. Send meg ein epost (webmaster@tamrotter.com) så snart du får bekrefting frå sekretær. Hugs å gi meg forumnicket ditt.
    2. Du har gløymt å gi oss forumnicket ditt. Mange på medlemslista har ikkje lagt til forumnicket ved innmelding(eller gitt beskjed om det seinare), desse kan det vere vanskelig å kople nick mot medlemsnamn på, og du kan difor ha mista tilgang. Send meg ein epost (webmaster@tamrotter.com) med medlemsnummer og forumnick. Gi beskjed om du ønskjer eller ikkje ønskjer at forumnick skal registrerast på medlemslista.
    3. Du har oppgitt -feil- forumnick, ein del forumnick som er gitt til oss er nick som ikkje er i bruk på forumet. Igjen, send meg ein epost. (webmaster@tamrotter.com)
    4. Eg har gjort ein feil og du skulle ikkje ha vore sletta, eg mottar gjerne kjeft på epost (webmaster@tamrotter.com). Tilbakemeldinger til styret eller Om Forumet fungerer og, sei i fra og eg ordnar så fort som mogleg!
Ronny er ei rotte
- det er ei dame forresten.

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Re: Nyttårsoppdatering av tilganger

Post by renya »

Minner og om at dei som ønskjer å vere med å stemme ved valget i år, må ha betalt medlemskontigent. Det gjeld og dei som stiller til valg, for å vere valgbar må betalinga vere registrert hjå oss.
Ronny er ei rotte
- det er ei dame forresten.

Post Reply