Savner mine små ;___;

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
kittykatt

Savner mine små ;___;

Post by kittykatt »

Må vell si HEI! det er leenge siden jeg har fått besøkt denne siden..
det er vell fordi jeg måtte gi bort mine små, Balto og Buddha. *snufs*
dumme internat!
uansett.. Det er litt ensomt uten noen dyr i set og jeg savner mine små rotter så fæælt..
Hvis det hadde vært mulig å poste noen bilder av dem, og litt info, så hadde jeg blitt kjempeglad!

det blir nok ikke fler rotter på meg i fremtiden, dessverre T_T
men det er noen av de kosligste dyrene jeg noen gang har hatt, og jeg anbefaler alle om er glade i dyr å skaffe seg et par rotter.. :3

-Jeanett-

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Det er trist at du ikke kunne ha rotter mer, Kittykatt, men det er jo positivt at du fortsatt følger med på det som skjer!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Ariadne

Re: Savner mine små ;___;

Post by Ariadne »

kittykatt wrote:Må vell si HEI! det er leenge siden jeg har fått besøkt denne siden..
det er vell fordi jeg måtte gi bort mine små, Balto og Buddha. *snufs*
dumme internat!
uansett.. Det er litt ensomt uten noen dyr i set og jeg savner mine små rotter så fæælt..
Hvis det hadde vært mulig å poste noen bilder av dem, og litt info, så hadde jeg blitt kjempeglad!

det blir nok ikke fler rotter på meg i fremtiden, dessverre T_T
men det er noen av de kosligste dyrene jeg noen gang har hatt, og jeg anbefaler alle om er glade i dyr å skaffe seg et par rotter.. :3

-Jeanett-
du kan trøste deg med at gutta dine har d kjempeflott her :D har vært borti rotter som har vært så snille og koselige :D skal få tatt noen bilder av de så snart de våkner.. men dessverre så har balto måttet på noen antibiotikakurer siden jeg fikk dem, men det ser ikke ut til å hefte han større enn at han leve et normalt rotteliv å snuser på dameburet titt og ofte :p

Locked