Rottefest 2012

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
tore
Sover i do
Posts: 234
Joined: 23 Jul 2005, 19:41
Location: Oslo

Rottefest 2012

Post by tore »

Heisann!

Jeg har ikke lov til å poste i sofakroken da jeg ikke er NTF medlem, men jeg ville bare takke for en veldig hyggelig rottefest :)

Vi møtte mange fryktelig søte rotter og hyggelige mennesker, men de som rørte meg og kona nærmest hjertet var nok de tre foreldreløse guttene som var blitt reddet fra en dyrebutikk. Selv om de nok ikke var så sosialiserte fikk vi dem til å tygge fornøyd og kose seg før de sovnet i Christiane (kona) sitt hår. Hadde vi ikke hatt allergiproblemer i heimen skulle vi tatt dem på flekken, men vi tror og håper at de har fått seg et godt hjem.

Ellers må jeg si det var et ypperlig selskap og vi kommer gjerne neste gang sjansen byr seg. Og Tora, vi tåler rotter lenge nok om gangen til å sitte rottepass på sørlandet neste år om du skulle trenge. :)

Takk til alle som var med og spesielt til de som stelte i stand!


redigert :

Her er forresten et bilde av en av de små som koser seg i konesveien med øya på gløtt.

Image

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Rottefest 2012

Post by torasrotter »

Neimen! Var det du som var Tore på rotttefesten? :giggle: Ja det å koble nick med fjes er ikke alltid like lett :crazy: Og kom gjerne innom på besøk en tur neste gang dere er i KrSand :cheerful: Blir iallefall deilig når noen som er glade i rotter flytter ned hit igjen :cheerful:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Rottefest 2012

Post by wollf »

kjempe hyggelig å møte dere. skulle finnes en vidunderkur på allergi

tore
Sover i do
Posts: 234
Joined: 23 Jul 2005, 19:41
Location: Oslo

Re: Rottefest 2012

Post by tore »

Ja, jeg regnet ikke med å bli gjenkjent da det begynner å bli noen år siden sist jeg skrev noe her. Ingen regnet vel med at jeg ville dukke opp. :cool:

Vi kommer gjerne på besøk! :cheerful:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Rottefest 2012

Post by sanca »

Veldig hyggelig å møte dere, Tore! Er så enig med wollf, allergi er noe herk! Dere får ha lykke til med flytting sørover, og bare å plinge på hvis dere er i Drammensområdet igjen, og har lyst på litt rottekos :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Re: Rottefest 2012

Post by Skaubytroll »

*flyttet*
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Re: Rottefest 2012

Post by Christi »

Det var utrolig hyggelig på rottetreffet og godt å få litt rottekos selv om det var kjempetrist å gå fra de tre små nussene:sob: Jaja, jeg lever i håpet om en kur i fremtiden. Eller så får det bli en rottekrok i kjelleren :) Stiller meg helhjertet bak mannens (Tores) forslag om rottepass !
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Post Reply