Snute.No har åpnet!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Anneli

Snute.No har åpnet!

Post by Anneli »

http://www.snute.no

Vi er veldig interesserte i å høre fra rottefolket hva dere ønsker at vi skal ta inn, osv. :) Vi er klar over at utvalget vårt til rotter kanskje ikke er det beste for tiden *kremt* men vi håper å forbedre dette med deres hjelp! Det begynner å bli en stund siden vi hadde rotter, så alle ønsker og forslag tas imot med stor takk! :D

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Flere store Ferplast-bur som blir billigere inkl. frakt enn hvis man kjøper dem i butikken... (men dette er vel ikke mulig?)
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Samme her, jeg vil ha et stort, rimelig bur, av god kvalitet :P
Mvh Ida S. Eggen

anita
Gammelrotte
Posts: 2716
Joined: 13 Feb 2004, 19:23
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: ullensaker

Post by anita »

Ja - store bur med store dører og lakkerte sprinkler! Marchioro Samo er også noe, ved siden av Ferplast og enkelte andre. Store hengekøyer; Super Pet - Pets Int, Ltd (USA) har noen tykke, flotte: Super Sleepers Fuzz-E-Futon (150dkr Zoo City København), Super Sleepers Fuzz-E-Floor (kjempediger) og Super Sleepers Comf-E-Cube. Ildersoveposer.
Anita

Anneli

Post by Anneli »

Melody wrote:Flere store Ferplast-bur som blir billigere inkl. frakt enn hvis man kjøper dem i butikken... (men dette er vel ikke mulig?)
Dette burde såvisst være mulig! ;) Vi gjør jo vårt beste for å tilfredsstille kundene, så da strekker vi oss gjerne litt for å få det til.

Vi har muligheten til å ta inn en del bur, som garantert vil bli billigere enn i dyrebutikker (kan do tro de prisene?!), men de to mest fancy har vi allerede inne; Furet XL og Scoiattoli 5. Furet XL ligger under ilder. De importørene vi bruker akkurat nå har desverre ikke det aller størst utvalget i bur som er egnet for rotter, hovedsaklig en hel del til hamster, men vi skal gjøre vårt beste. :)

Vi skal sjekke opp merkene som ble nevnt ang hengekøyer og se evt hvilke importører som fins i Norge.

Skal prøve å komme tilbake til dere med oppdateringer på dette. Tar vi inn noe helt nytt vil det uansett bli annonsert på forsiden. :)

http://www.snute.no

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Det står ikke burmål på sidene deres...

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Scoiattoli 5 var dyrere enn hos Tropehagen Zoo.
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

http://www.essegi.biz/essegiin/prodotti/furetti.htm
Her har de mange fine bur, kanskje du kunne ta med noen av de? :)

kari mette
Omegarotte
Posts: 140
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Kongsvinger

Post by kari mette »

Hei!
Jeg er intressert i "det meste" av rotteting hvis jeg får det billigere enn andre steder :D . Men hvis DERE skal selge til meg må dere hvertfall dumpe prisene på bur! Dette er ikke billig. Jeg har kjøpt bur billigere i butikken!? (vel å merke på tilbud)!!

:shock: :?
Kari Mette
Knerten og Rikard

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Hmmm... tenkte på noe jeg hadde lyst på, og tenkte jeg skulle sammenligne priser i forskjellige nettbutikker, men jeg kommer ikke inn på Snute jeg...
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Guest

Post by Guest »

Snute.No var desverre nede i går grunnet teknisk feil fra doméneleverandørens side. :(

Hvor mye koster Scoiattoli i butikken, for vi har hvertfall dumpa prisene på burene i ilder-seksjonen (som også fungerer fint til rotter)! Billigere FuretXL, f.eks. tror jeg du skal lete lenge etter... ;) Skal nok få ordna noe med Scoiattoli-buret også, ser du.

Guest

Post by Guest »

§ RatGirl § wrote:http://www.essegi.biz/essegiin/prodotti/furetti.htm
Her har de mange fine bur, kanskje du kunne ta med noen av de? :)
Det er desverre vanskelig for oss å få importere egne varer (en lang papirmølje i tillegg til den vi allerede har), men dersom det finnes en importør av disse eller lignende til Norge skal vi gjøre vårt beste! :D

Locked