bergenfest med rotter og hela i taket

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

bergenfest med rotter og hela i taket

Post by wollf »

da var alle dratt og stua er tom. jeg er uten stemme, betennelse i tannen, poser under øya, verker i kroppen, dyra er utslitt, jeg er utslitt, og litter med et lurt smil.
torsdag kom tora, tonje, anniken og sanca, en hyggelig kveld med prat, pizza og mer prat.
fredag spiste vi egg og bacon, vi dro så til byen og shoppet, hentet lille naken som nå har fått plass hos meg (er svak for ting som trenger en mor om dagen) han skal stå med jentene mine da tiden er inne, anniken viste oss hvor grassiøs hun er ved å plumpe utti dammen ved ole bull statuen. det førte til at hun fant en bukse hun "føle mæ jo næreten naken i denna" så det var ny favoritt. aldri så galt det ikke er godt for noe sier jeg bare.
vi spiste på festplasen hvor tora matet dyret med min cookie, men da hun forsvant for å finne mer brød og ikke kom tilbake på 20 min gikk vi videre. hun fant oss igjen.
turen gikk hjem til taco, prat og rottefilm.

lørdag dro vi på ikea og handlet og spiste litt, jeg og tora viste konkurranse mot ved å skru lakkbodt som vi vant til tonje og hennes nye krypinn.
vi dro og møtte helene91 i byen og så gikk vi videre til finnegans hvor vi tok oss en utepils. turen gikk til midtun zoo hvor forholdene var som altid, det stinket, rotteguttene fikk kaninpellets til mat og sagsponpellets i bunnen. så lenge varte de forandringene. heleneh og cecilie var nå med i teamet.
jeg fikk noen gaver i helgen, ammebher av tora og et flott bæresjal av sanca som jeg gleder meg til å bruke.

lørdag skravlet vi så mye at mats stakk, hunden gikk å gjemte seg og jeg er hels. jeg og tora hadde vår vanlig søskenkrangel som nok en gang bare var en missforståelse og vi er like glade i hverandre enda. noe ingen gadd å bry seg med. det er bare tora og marlen, de er vandt til det fra ntf :love:
alle koste seg med grillmat inne da bergen ville by alle på været de var vandt til fra nord, sør, øst, vest og midten. sol, regn, haggl, snø, vind og tåke. godt vi alle fikk litt av hjemmeklima på en gang.
vi gikk i gjennom restlageret mitt fra bedriften jeg hadde så alle fikk med seg hjem litt sexy undertøy, klær og noe for å få mannen til å smile. dette er lurt, da vil de vi skal dra på flere rottetreff fremover. kanskje de sponser en neste gang.
vi hadde en aloe vera gjennomgang og så fortsatte vi å tyte etter dette og ga oss vel ikke før til kl 7 neste morgen.
jeg og sanca var som vanlig tidligst oppe på søndag også og nok en gang spise vi en deilig frokost som tora laget. pakket og dro oss ut en og en pulje om gangen til huset var ryddig og klart til å innta søndagsroen.

det har vært en morsom helg. alle tror jeg har kost seg, lært nye ting, snakket om rotter, kost med små, hva vil vi med ntf, hva vi tenker og føler om ting og ikke minst vi har blitt mer knyttet (håper jeg da?)
men merker at jeg er gravid for denne helgen trenger jeg en fridag fra jobb:P har jeg ikke stemme i morgen må jeg ta den da alt.

jeg tror også alle forstår nå hva jeg mener da pixie er en spesiell rotte :peewaggle:

legg ut bilder jenter;)

helene91
Image

anniken, helene91 og tonje lenore
Image

sanca
Image

tora
Image

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by Tonje Lenore »

HEI, ikke glem det fine cupcake stativet du fikk av meg da :shocked:

Men det var en kjempefin helg med latter og morro,
neste gang kan vi ha det hos meg :D
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by wollf »

hvordan kunne jeg glemme det? det er jo helt nyydelig. tuuusen takk snuppa

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by Marit Fosen »

Burde ikke disse bildene ligget i Sofakroken?
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by wollf »

det kan nok stemme. er vel opp til moderator. men er jo rotterelaterte bilder på en måte da det omhandler oss og rottetreffet vårt. men er ikke opp til meg å bestemme. er den feilplassert regner jeg med at moderator vet hva de skal gjøre:)

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by sanca »

Iiiiaaah! Fantastisk helg! Jeg har kost meg masse! Gøy å få møte dere alle, gøy å få se Bergen og moro å få enda en liten firbeint i buret mitt! :kisses: TAKK alle sammen!
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Moderator
Pinglerotte
Posts: 33
Joined: 09 Feb 2012, 20:02

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by Moderator »

Tråden er flyttet fra Billdegalleriet og inn til Sofakroken, da det vil være en bedre egnet plass for slike bilder.

Alle henvendelser som angår modereringer skal rettes til NTF på e-post: ntf@tamrotter.com. Henvendelser via PM vil ikke bli besvart.
Klager på moderering kan sendes til ntf@tamrotter.com. Henvendelser på PM vil ikke bli besvart.

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by WillyWonka »

Artig lesing :D Virker som en vellykket helg :D
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by wollf »

Moderator wrote:Tråden er flyttet fra Billdegalleriet og inn til Sofakroken, da det vil være en bedre egnet plass for slike bilder.

Alle henvendelser som angår modereringer skal rettes til NTF på e-post: ntf@tamrotter.com. Henvendelser via PM vil ikke bli besvart.
:liker:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by wollf »

hvor er bildene til dere andre da? vet det ble tatt opp til flere av anniken i vannet og folka i stua.

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by sanca »

Anniken i vannet var det ingen som tok bilder av, vi var for hardt rammet av latterkrampe :rofl:

Jeg tenkte omtrent ikke på å knipse bilder, men her fant jeg noen:
Attachments
Tora og Buddha.jpg
Tora og Buddha.jpg (70.7 KiB) Viewed 2972 times
Tora Ikea.jpg
Tora Ikea.jpg (68.48 KiB) Viewed 2972 times
Marlen mater nakenrotte.jpg
Marlen mater nakenrotte.jpg (39.68 KiB) Viewed 2972 times
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by wollf »

takk gud for at dere dro. jeg ble nesten urolig for at bergen hadde blitt gal. nå er alt normalt igjen. sol på himmelen, grønnt og bar bakke. phu :glise:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by sanca »

wollf wrote:takk gud for at dere dro. jeg ble nesten urolig for at bergen hadde blitt gal. nå er alt normalt igjen. sol på himmelen, grønnt og bar bakke. phu :glise:
Hagl og snø var bare til ære for oss :giggle:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by WillyWonka »

jah. Jeg var sååå motivert til å gå på fjellet i dag helt til jeg oppdaget at ulrikken faktisk er hvit.... hva i alle dager er det dere har gjort....?
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: bergenfest med rotter og hela i taket

Post by wollf »

hvem har glemmt en lang grå cardigan med brune knapper og en søt parfyme lukt?

Post Reply