Rottefolk

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
anni

Rottefolk

Post by anni »

Min betraktning av rottefolk.
I løpet av årene har jeg kjent mange rottefolk og etter min mening så er vi ikke alltid helt A4.
Rotter er et litt spesielt dyr i forhold til mange andre kjeledyr.
Kanskje det gjenspeiler seg hos eierene?
Jeg synes at rottefolk ofte er kunstrneriske, innkluderende, fargerike og litt sprø (positivt ment).

Har dere noen meninger om dette?
:cheer:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Rottefolk

Post by torasrotter »

Jeg er veldig enig! Og av en eller annen grunn når jeg skal møte andre rottefolk, så kjenner jeg de alltid igjen med en gang :nottelling: Akkurat som vi har en sånn forståelse for hverandre :cheerful:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

utmeldt

Re: Rottefolk

Post by utmeldt »

Helt enig :cheesy: Vi er mer spennende en vanlige A4 folk spør du meg :grin:
Vi er ofte snillere, mer fargerike, en smule sprøere og mer åpensinnede! For de fleste hater jo rotter, spesielt halen. men for oss er det rene himmelen å kose med bartene våre, og halen er jo så deilig :nottelling: :kiss:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Rottefolk

Post by sanca »

Anniken wrote: og halen er jo så deilig :nottelling: :kiss:
SÅ enig!!! :kisses:

Mannen min har prøvd å ymte om det i flere år, men da jeg fikk rotter og sa akkurat det om halen, Anniken, DA slo han fast at joda, jeg var sprø :nottelling:

Ble ikke akkurat mange pinlige stille øyeblikk på lørdag, kan man si, da var vi jo mange som ikke kjente hverandre fra før hos Lyngrottene :happy: Jeg følte meg i allefall som med gode venner :cheer:

Tror du er inne på noe anni, for i og med at rotter er et utradisjonelt kjæledyr, forteller jo det om en rotteeier at personen ikke alltid tenker i de vanlige A4-rammene :wink: Jeg er ikke en person som skiller meg ut på noe vis i det daglige, har aldri hatt noen spesiell klesstil, livsstil etc Men jeg har tydeligvis forbauset mange rundt meg opp igjennom med noen av de valgene jeg har gjort. Og hver gang andre blir overrasket over noe jeg velger, blir jeg like overrasket over de andres reaksjon :nottelling:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Post Reply