total blackout

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: total blackout

Post by BlackNenne »

Helt på trynet. Likte programmet helt i begynnelsen. Når alle dyrene kom orket jeg ikke se på det lenger.
Blir jo sittende med hjertet i halsen i frykt for at noen skal bli most. :kjempetrist:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: total blackout

Post by wollf »

ingen som vil engasjere seg i denne saken?

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: total blackout

Post by Marit Fosen »

Jeg har ikke sett programmet, men lurer på - hvor er det produsert? Hvis det ikke er produsert i Norge, er det lite en kan gjøre utover å appellere til tv-kanalen om å la være å sende den slags programmer.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: total blackout

Post by wollf »

jeg har lett og ikke funnet ut hvor det er filmet. min misstanke er danmark. så man kan kanskje bevistgjøre dem hvilke signaler de sender. men om noen sender en mail kan man jo finne ut hvor det spilles inn.

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: total blackout

Post by Marit Fosen »

Det er produsert i USA - selvfølgelig :justice:
http://www.imdb.com/title/tt2171649/
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Norakul
Sover i do
Posts: 268
Joined: 03 Jan 2012, 17:33
Location: Grue Finnskog

Re: total blackout

Post by Norakul »

Det går på tv norge nå! Rotter er med
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, og Tian :kisses:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: total blackout

Post by wollf »

æsj... men kanskje man kan si hva man mener og referere til norske regler? at dette setter tvnorge i et dårlig lys?

Norakul
Sover i do
Posts: 268
Joined: 03 Jan 2012, 17:33
Location: Grue Finnskog

Re: total blackout

Post by Norakul »

Det går nok ann! Veit ikke hvordan regler de har for rottehold der nede. Er jo ikke sikkert at det er så stor forskjell fra Norge, bare at de driter i reglene i dette programmet? :(

Er nok de samme episodene som har gått før. Er med en capped rotte nå også, og beit han ene fyr'n i fingeren to ganger da han stakk hånda ned i terrariet.
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, og Tian :kisses:

utmeldt

Re: total blackout

Post by utmeldt »

Jeg synes TVN bør få beskjed om vilke signaler dette programmet sender. et brev fra NTF kan nok gjøre mer inntrykk en fra en privatperson :wink:
Jeg synes styret burde ha en intern diskusjon ang dette, for det er vel slik en landsdekkende forening skal gjøre ? engasjere seg om sitt tema(som er rotter for oss) også utenfor foreningen? :grin:

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: total blackout

Post by Milla »

Ser denne diskusjonen er gammel! Men er det blitt gjort noe fra NTF sin side i denne saken?

Må si jeg reagerte veldig selv når jeg først så dette programmet der de må gå inn i tunnelen med rottene. Der haler osv ble tråkket på, plastbeholder som ble satt over rottene :worry: Klarte ikke å se på det lenger og skiftet kanal :kjempetrist:

Det kan da umulig være rotteeiere som har "lånt" bort rottene sine til noe slikt ?? :gasp:
Kunne aldri tenkt meg å låne bort mine to elskede rotter, der det er fare for å bli tråkket på og gjøre de redde på noe som helst måte !

Det er jo veldig mange programmer fra USA om SPSA som jobber for dyrenes velferd, og man skulle vel tro at det var mye strengere i USA på slikt når de har et dyrepoliti. Men kommer vel også ann på hvilken stat dette er foregått i og hva loven der sier.

Som det er blitt sagt tidligere her inne, så har de klart å bytte ut eddekoppene med falske. Forsovet er programmet ellers veldig underholdende :glise:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: total blackout

Post by wollf »

desverre er dette lovlig i usa, og er derfor ikke noe man får gjort i norge med det. jeg fortalte hva jeg mente på deres facebook side

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: total blackout

Post by Milla »

Nei, det skjønner jeg! Bra du fortalte hva du mente!! :glise:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: total blackout

Post by wollf »

tv norge nå. enda en episode med rotter

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: total blackout

Post by WillyWonka »

Er den samme som har gått tidligere. Reprise :)
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: total blackout

Post by wollf »

blir like sinna fordet :suspicious:

Post Reply