Ha en fin nyttårsfeiring

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Ha en fin nyttårsfeiring

Post by wollf »

her senes det enda opp raketter:(

jeg kjøper aldri raketter, men i år kjøpte vi 3 små for at onkelungen til mats skulle få se sine første raketter, han er 2.
og stjerneskudd. men for min del trenger jeg ikke å sende opp selv. er mer enn nok folk som sender opp hvert år. vil ikke bidra til det. men etter 2004 (flodbølgen) har jeg hvert år satt inn 400,- til en sak jeg ønsker å støtte som har påvirket meg det året som har gått...
i år gikk pengene til 22.julifondet til gjenreising av Utøya

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Ha en fin nyttårsfeiring

Post by Tonje Lenore »

Vi feiret hos mine foreldre, og hundene reagerte ikke i det hele tatt, la seg ned til å sove og kikket dumt på oss som gaula godt nytt år, haha :nottelling:
Ellers er ikke jeg så veldig fan av å kjøpe raketter, men liker å se på hva andre har kjøpt!
Rottene har jeg ikke merket har brydd seg om høye lyder :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Re: Ha en fin nyttårsfeiring

Post by utmeldt »

Her gikk ting rolig for seg , satt å kosa meg med rom og cola mens jeg hørte på musikk med noen venner :cheer:

så når de andre gikk ut for å se på rakettene var jeg og Heike inne og sto i stue-vinduet å kjeik. Er så stolt av gutten min , han gjorde ikke en mine til noen av rakettene. hverken drønn eller pip :grin: Synes det er godt gjort når det var hans første nyttårsaften og han bare er knappe 4 mnd gammel :cheeeers:

:party: Ha et supert nyttår alle sammen!!!! :party:

anni

Re: Ha en fin nyttårsfeiring

Post by anni »

Vel overstått nyttårsfeiring. :cheer:
Ingen av mine dyr reagerte på rakettene, kattene satt i vinduet en stund å så på men gikk fort lei, rottene merket jeg ingenting på.
:crazy:

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: Ha en fin nyttårsfeiring

Post by Marit Fosen »

wollf wrote:her senes det enda opp raketter:(

jeg kjøper aldri raketter, men i år kjøpte vi 3 små for at onkelungen til mats skulle få se sine første raketter, han er 2.
og stjerneskudd. men for min del trenger jeg ikke å sende opp selv. er mer enn nok folk som sender opp hvert år. vil ikke bidra til det. men etter 2004 (flodbølgen) har jeg hvert år satt inn 400,- til en sak jeg ønsker å støtte som har påvirket meg det året som har gått...
i år gikk pengene til 22.julifondet til gjenreising av Utøya
Jeg ønsker en "Liker" knapp :cheer:
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Post Reply