hemmelig venn

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by wollf »

avsender er en god ting...
vi får bare satse på at de kommer frem mener jeg... og om en pers ikke får gave synes jeg den skal få en trøste gave... at vi spleiser på en ntf kalender eller noe til vedkommende

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: hemmelig venn

Post by Søstrene Halvorsen »

jeg vil si at avsender på pakken da vel og merke samme avsender foreksempel den som på tar seg ansvaret for fordeling av hemmligvenn tar også på seg avsender adressen også.
Sporing er også en mulighet, men som sakt litt dyrt.
Blir pakken borte med posten så kan man ikke folange og få en ny pakke syns jeg er jo ikke avsender eller motaker sin feil at Posten Norge roter bort ting.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by torasrotter »

Det var min pakke som ikke kom frem, og jeg er skikkelig sinna :suspicious: Det var noen skikkelig fine hengekøyer med julenise-lappeteppe-mønster på.. Som jeg hadde sydd og jeg satt til klokka 2 på natta med det for det var så gøy :nottelling: Men teite posten som klarte å rote det vekk, er det ingenting man kan gjøre hvis man ikke har sporing på pakka? Jeg har etterlyst pakka i posten, men kan man gjøre noe mer?
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Aner ikke, syns det er merkelig at den ikke dukker opp uansett jeg da :suspicious:
Min dukka jo opp til tross for at portoen ble kontrollert :bonk:


Men jeg er gira på en ny runde jeg altså :grin:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

anni

Re: hemmelig venn

Post by anni »

Håper på en ny runde snart. :crazy:
:crazy:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: hemmelig venn

Post by sanca »

Helt enig! :grin:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by wollf »

er bare å begynne

ansvarsoppgaver:
fordeling og innsammling av hemmeligevenner
avsender adr

så er det opp til oss å kjøpe inn gaver og sende de i posten

hvem vil ha ansvaret?

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Larm »

Jeg synes det er en god idé av initiativtaker har ansvaret :cheer:
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by wollf »

Hvorfor synes du det? Kan jo være noen andre vil ha den og som ikke vil være med på gaverunden. Enn du larm? Du er jo ikke med på hemmeligvenn gavene, du har ikke lyst å stille opp for oss medlemmer? Jeg har veldig lyst å være med på denne runden da jeg har lagt til side en liten ting alt :cheer:

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Re: hemmelig venn

Post by Skaubytroll »

Skaubytroll wrote:Jeg var med på hemmelig venn på et annent forum en gang, og der gjorde de det slik at den personen som fikk tildelt vertinnens adresse kunne bytte denne med en annen deltaker innen 24t, eller velge å sende hemmeligvenngave til vertinnen. Dermed kunne ikke vertinnen vite om det var fra den personen, eller om den personen hadde vært rask og bytte med en annen...

Det kunne kanskje vært en mulighet?
foreslår dette denne gangen og jeg :cheer:
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Larm »

wollf wrote:Hvorfor synes du det? Kan jo være noen andre vil ha den og som ikke vil være med på gaverunden. Enn du larm? Du er jo ikke med på hemmeligvenn gavene, du har ikke lyst å stille opp for oss medlemmer? Jeg har veldig lyst å være med på denne runden da jeg har lagt til side en liten ting alt :cheer:
Jeg har ikke tid nå dessverre. Det er mye å gjøre i forkant av årsmøtet, i tillegg ligger jeg syk med feber og diverse + at vi står på flyttefot og driver og søker nye jobber. :trist:

Det er flott at du kommer med initiativ til slike ting, men da synes jeg også at det er den som kommer med idèen som kan gjennomføre den. :cheer:
Det blir en litt urettferdig fordeling dersom en kommer med alle idène mens andre er de som må ta arbeidet med å gjennomføre det :wink:
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by wollf »

Larm wrote:
wollf wrote:Hvorfor synes du det? Kan jo være noen andre vil ha den og som ikke vil være med på gaverunden. Enn du larm? Du er jo ikke med på hemmeligvenn gavene, du har ikke lyst å stille opp for oss medlemmer? Jeg har veldig lyst å være med på denne runden da jeg har lagt til side en liten ting alt :cheer:
Jeg har ikke tid nå dessverre. Det er mye å gjøre i forkant av årsmøtet, i tillegg ligger jeg syk med feber og diverse + at vi står på flyttefot og driver og søker nye jobber. :trist:

Det er flott at du kommer med initiativ til slike ting, men da synes jeg også at det er den som kommer med idèen som kan gjennomføre den. :cheer:
Det blir en litt urettferdig fordeling dersom en kommer med alle idène mens andre er de som må ta arbeidet med å gjennomføre det :wink:

det er jeg ikke enig i... jeg kom med et forslag om en ide. vi alle var med på å bygge hemmelig venn. jeg ante ikke hvordan det skulle kunne gjennomføres eller noe. bare syntes at det hørtes spennende ut. og som en morro ting å gjøre for at vi alle skulle kunne bli bedre kjennt.... men jeg har jo også fremmet forslag at jeg ønsker å foreslå dette i styret om jeg får plass der i år, slik at styret tar mer initiativ til å komme med konkurranser for medlemmene. det skaper hygge og jeg tenker det gjør at flere ønsker å bli medlem.
det er jo ikke så mye ansvar å plukke lapper og sende til folk. jeg kan sikkert overtale kjæresten min til å gjøre det slik at vi alle får være med. om alle bare sender meg navn, adr og slik, så kan jeg gi han lappene. så plukker han to og to. men da må han bruke min profil til å sende hvem som har fått hvem og så slette innleggene etterpå? da får ALLE vært med :party:
men dette funker bare om dere stoler på meg da:P
min adresse kan stå som avsender også... så ser det ut som om jeg er grådig generøs på posten... :nottelling:
ellers er jo skaubytrollet sin ide grei, men kanskje vanskeligere å gjennomføre?
vet ikke jeg.... flere med forslag elle kan vi spørre mats? jeg kan stå for bestikkelser, cola, middag, og er lurt smil som de fleste menn tror betyr mer enn et smil... høhø... slemme meg :devil:

vil være med på dette, var så gøy, aldri sett så mye i postkassa, vanligvis er jeg redd den, men under hemmlig venn ble reklame, aviser og regninger kastet ut i søken om pakkelapp

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Hehe, så tar vi ned boksehanskene for i dag :cheerful:

Jeg kan godt fordele hemmelig venn til alle som er med, også sette adressa mi som avsender,
så slipper vi det tullet om noen pakker skulle forville seg bort eller ikke komme riktig :cheer: cheer:
Last edited by Tonje Lenore on 19 Jan 2012, 23:56, edited 1 time in total.
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by wollf »

men vil ikke du være med da????

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Jo så klart vil jeg være med, men noen må jo "ofre" seg også :nottelling:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Post Reply