Brilliant Star..

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Brilliant Star..

Post by Morgan's »

Min lille Brilliant Star.. Så kort jeg fikk kjenne deg. Så bratt som du ble revet bort fra meg..
Du var så nydelig. Gjorde navnet ditt ære, det må jeg si. Den fine gylden fargen og de fine svarte øyne. En vakker gutt var du, det er sikkert! Som matmoren din har grått. En hel sjø kan du si. Så dumt hun var og puttet deg i et reisebur med en ukjent gutt som var mye større en deg. Og at han bet deg akkurat der pulsåren din var.. En så dum tilfeldighet. Bare han hadde bitt deg et annet sted.. Og han er ganske lei seg han også. Sitter i et hjørne i buret sitt med strittet pels og lurer helt sikkert på hvor i alle dager han har havnet nå og hva som kommer til å skje med han. Jeg kan ikke være sint på han for han var så ifra seg fra den lange reisen at han helst ville være i fred. Bare matmoren din hadde lagt merke til det.. Da hadde hun nok ikke sluppet deg i samme reiseburet.. En dyr lærepenger matmoren din har fått. Alt for dyr.. Hun kommer til å gråte mange flere tårer i dag og i morgen og kanskje enda en stund til, for dette var så unødvendig og du hadde nettopp begynt livet ditt. Så tillitsfull var du og vakker, så aldeles vakker. Nei, hun vet ikke hva hun skal si, bare gråte litt flere vrange tårer og håpe på at du har det godt hvor du måtte være og at du kan tilgi henne en vakker dag.. Ha det godt lille venn og hils gjerne alle de som har reist før deg fra meg.. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Hilsen!
Rose

Henriette

Post by Henriette »

HVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvem er det der har bidt ham?

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Det var jeg som skulle få han fra DK og det var på vei hjem da jeg hadde hentet han og en annen gutt da han ble bitt.. :( Det var Sjobeng og Anette som ordnet transport for meg.. Jeg er virkelig lei meg Henriette.. beklager så masse.. Hadde gledet meg i hjel til å få han hjem og så fin han var! Har knapt nok sett en finere rotte en han..
Hilsen!
Rose

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Post by Sjobeng »

Image
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

9na

Post by 9na »

å så trist da :cry:

Sissel

Post by Sissel »

Så trist...Det verste er vel skyldfølelsen din. Veldig ille når dyr dør, og man føler at man har skyld i det. Jeg hadde 3 hamstre som døde nokså brått hvor jeg var en del av ulykken dems. Og sånt sitter i lenge.
Last edited by Sissel on 11 Dec 2004, 13:30, edited 1 time in total.

anita
Gammelrotte
Posts: 2716
Joined: 13 Feb 2004, 19:23
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: ullensaker

Post by anita »

Takk for ditt bidrag - toppinnlegget hadde egentlig holdt.
Anita

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Sissel: Har du ikke mulighet til å slette det du har skrevet om disse forferdelige episodene? De passer ikke inn her.. Som Anita sier, hadde vært nok med toppinnlegget ditt.. Blir for sterk kost resten av det, på mange måter..
Mvh Ida S. Eggen

rottevenn

Post by rottevenn »

Hei
Morgans: Noen ganger blir ord virkelig fattige. Hørtes ut som en forferdelig opplevelse
Sissel: Om innlegget i sin helhet står der eller ikke står der.......jeg føler med deg også.
Livet kan være ekstremt "sterkt".
mvh

Locked