kurs?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

kurs?

Post by Sjobeng »

hihi, fikk denne mailen:
Jeg har et lite spørsmål til deg..

Du bor i Stavanger, ikke sant?

Vi skal ha et kurs for folk som er livredde for krypdyr osv. og det jeg lurte på er om du kunne tenke deg

å låne bort et slikt koselig dyr for en kveld, slik at vi kan teste at de virkelig har blitt kvitt frykten?
videre spurte jeg litt om hvordan opplegget var, og fikk dette svaret:
Opplegget er at det er et kurs hvor deltakere skal bli kvitt frykten for alt mulig,

og det er utrolig mange som er redde for mus, edderkopper og masse annet.

For å sjekke at de virkelig har blitt kvitt frykten er det ikke noen bedre måte å

teste på enn kontakt med det som var problemet. Dette er en spesialutdanning

som går over ett år, og lærer opp deltakere til hvordan alle mulige slike ting kan

fikses. Det er egentlig ikke nødvendig med mer enn at det kan sjekkes reaksjonen

til personen før og etter. Nå har jeg fått tak i en tarantella, og siden slanger ikke

er helt tillatt så er det ikke lett å finne slike, mens mus og rotter er mer vanlig og

det også er mange som er redde for slike.
det skal nevnes at mailene var fra smart business solution as, jeg trodde først det var noen som tullet med meg :shock:
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Og? Skal du gjøre det?
Hilsen!
Rose

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Post by Sjobeng »

jeg sa selvfølgelig nei til å låne bort dyrene mine, men tilbød å bli med en kveld hvis de sa fra i god tid, så alle de redde folkene kan få hilse på de herlige dyrene :D
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Det kan bli morsomt! :wink:
Hilsen!
Rose

Påss

Post by Påss »

Er det blitt noe av dette eller ? :lol:

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Post by Sjobeng »

har ikke hørt noe mer fra de ennå... han sa han skulle kontakte meg når kurset var over så jeg kunne ta en tur for å sjekke om deltagerne var kurert.... men det er som sagt en stund siden jeg snakket med han sist, så jeg vet ikke om det er ut denne mnd kurset varer, eller om det hele ble lagt på is..
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Locked