Litt bekymringsfullt?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Litt bekymringsfullt?

Post by Topolinis »

Forrige uke trodde en av kundene at jeg jobbet ekstra på jobben min etter skoletid.. Hun trodde jeg gikk på ungdomsskolen... :shock:

I dag kom det en selger på døra.. Da jeg åpnet spurte han; -Er mammaen eller pappaen din hjemme? :shock:


Er det jeg som ser liten ut... Eller hva?? :?


Til de som ikke vet det, er jeg 23 år, gift og mor til en liten gutt på 14 mnd...
Mvh Ida S. Eggen

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Post by Sjobeng »

folk som ikke har møtt deg har kanskje vanskelig for å svare noe men... hadde jeg ikke visst hvor gammel du var hadde jeg ikke gjetta på noe over 20... men 16 er litt drøyt da :P du får ta det som en kompliment :lol: hvertfall hvis det bare fortsetter... :)
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

Post by Roger&Ingrid »

En dag kom det en pasasjer bort til meg og lurte på om jeg var 14...det er kanskje et år siden, og jeg er 24. En annen gang ble jeg tatt for å være "konfirmant" (da var jeg 21)...Jeg må stadig frem med legitimasjon for å få kjøpt vin, kanskje på tide å kikke litt i speilet? Må innrømme at jeg har gjort den blemma å spørre en 20-åring om hun skulle betale barn eller voksen...oioioi.... :oops: :oops:

For oss som tydeligvis ser 8-10 år yngre ut enn vi faktisk er, er det bare å glede seg til en blir 40...

Ingrid
- evig ung 8)
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Gleder meg til jeg blir 40 nå jeg :D ;)
Mvh Ida S. Eggen

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Sluttet å røyke for et par år siden, men måtte vise leg da jeg var 22 til en som satt i kassaen og var yngre en meg og det med barnebillett på bussen har jeg også opplevd. Det var litt drøyt da. Var 23 og de tok meg som 15 åring-hihi! :lol:
Dette året har de sluttet å spør om leg på vinmonopolet. Må bare legge til at jeg fikk tidenes kultursjokk da jeg flyttet til Norge og måtte vise leg for å komme inn på en pub, og at jeg måtte gå i to og en halv kilometer for å hente passet mitt da vi var på festival i Sverige og jeg ble nektet adgang til ølteltet. Jeg hadde lagt igjen passet mitt + bankkort i bilen fordi jeg ikke ville miste det på festivalområdet.. Nå har jeg alltid legitimasjon stand-by :wink:
Hilsen!
Rose

Masja

Post by Masja »

Jeg blir fortsatt spurt om leg. innimellom når jeg skal kjøpe alkohol, og jeg er 31 nå :(. Det er vel bare noe man må leve med at man ser ung ut.. Det hadde vel vært verre om det var andre veien kanskje?... :wink:

Locked