Roger & Ingrids rotter!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Roger & Ingrids rotter!

Post by Melody »

For dem som ønsker å se en presentasjon med bilder av Roger og Ingrid sine rotter, er det bare å gå til deres egne lille side på hjemmesiden min:

http://www.melodynett.com/dinebilder/dine_ingrid.php

Håper det var greit at jeg satte ut linken her, Ingrid! :wink:

Er det flere som ønsker bilder og info om sine rotter på siden min, er det bare å sende meg en mail på kristin@melodynett.com
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

Post by Roger&Ingrid »

:bravo: :bravo: :bravo:

Jippi!
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Herlig å se at det går bra med lillegutten :D Savner han litt, men er glad han fant seg nye venner :D
Mvh Ida S. Eggen

Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

Post by Roger&Ingrid »

Tommeliten ser ut til å klare seg uansett hva som skulle skje, han slo seg til ro i nytt bur med en gang. Han er ikke helt trygg på Spinus, og det er visst gjensidig. De har fått treffe hverandre flere ganger, som regel går det greit: Spinus og Tommeliten står langstrakte, nese mot nese og spekulerer på hva som foregår...Av og til blir Spinus litt for mye machomann, pelsen stritter og han kryper sidelengs mot Tommeliten. Er litt bekymret fordi jeg har lest at dette siste er tegn på aggressiv oppførsel, men vi må nok avvente en eventuell dom over Spinus ennå...han har tross alt ikke vokst opp med andre rotter og virker litt forvirret. Av og til legger han seg langflat ned med hodet nede og vendt mot Tommeliten (øyet på siden mot Tommeliten er lukket, det andre åpent). Tommeliten ser veldig forvirret ut. De skvetter av hverandre og ender opp med å springe etter hverandre (alltid Spinus først). Tommeliten er veldig forsiktig, og går aldri bort til Spinus. Det virker som om Spinus, som vi nå antar at mangler sosiale rotteantenner, varierer mellom å være dominant og å være den som underkaster seg. "Tulling" tenker Tommeliten....det ser iallefall sånn ut. Tommeliten piper når Spinus prøver å sjekke ham ut: "Du er så mye større enn meg, hjelp!"
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Roger&Ingrid wrote: "Tulling" tenker Tommeliten....det ser iallefall sånn ut. Tommeliten piper når Spinus prøver å sjekke ham ut: "Du er så mye større enn meg, hjelp!"
:lol: :lol:
Mvh Ida S. Eggen

Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

Post by Roger&Ingrid »

Prøver å ta litt bilder av dagens møte, men det er vanskelig...Spinus er mest interessert i meg ("Hei! Kose!") og Tommeliten vil bare gjemme seg på skulderen min ("Det er faaali, det her"). Så fort jeg nærmer meg, forsvinner Tommeliten opp på armen og ut av synsvinkelen. Spinus stikker derimot nesa si rett opp i kameraet; det blir en del diffuse bilder av noe lyst med en dæsj rødt...lekkert... :roll:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Locked