Camilla Ø sine rotter

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Hilde

Camilla Ø sine rotter

Post by Hilde »

Hvordan går det med resten av dere som fikk rotter fra Camilla? Karate og Buffy er verdens nydeligste, og de er så håndtamme at jeg aldri har sett maken. Når jeg åpner buret kommer de hoppende opp i hånden, og de sjarmerer alle som er på besøk hos oss. (Inkludert de som absolutt ikke liker rotter, sånn egentlig!)

Karate hadde en runde med kraftig luftveisinfeksjon som det tok tid å bli kvitt, men etter det har det gått veldig fint med begge to. De spiser voldsomt mye da, og er skikkelig gode og runde.

Casanova

Post by Casanova »

Sandro(Ajax) og Pedro(Apollo) har det veldig bra.Store deler av dagen later de seg i hengekøyene sine eller leker sammen inne i buret.Om kvelden får de komme ut og løpe løse på rommet mitt der de finner på mye sprell.Tror de har lopper i blodet for de klarer ikke å sitte stille lenge av gangen.Jobber mye med det,men kan ikke tvinge dem heller.De har aldri gjort noe galt,annet en at Sandro bet hunden min på nesa og begge har prøvd å spise øyevippene mine(mascara smaker godt).
Pedro hadde også luftveisinfeksjon for et par mnd siden,men ble heldigvis etter lang tid frisk!

De har fått ny hjemmeside: www.freewebs.com/rotteliten

Hilde

Post by Hilde »

Så koselig å se brødrene til våre! :)

Lillith

Post by Lillith »

Atlas går på en antibiotikakur mot luftveisinfeksjon/lungebetennelse..
Virker som om han er på bedringens vei!!

Han er en vilter liten sak, i starten var han noe mer bedagelig anlagt men utviklet seg til å bli en racer med dårlig tid. Ikke store tiden til å kose, ettersom det er så mye morsomt å utforske, står gjerne å hopper ved burdøra når jeg kommer for å ta de ut. Han bor sammen med Phillip, som er noen mnd. eldre. Atlas er en snill liten gutt, som ikke gjør stort galt. Vet ikke helt om Phillip er enig i det men.. Han ser rimelig oppgitt ut noen ganger, over Atlas sine streker. Noe av det morsomste som finnes er å hoppe på Phillip bakfra for å så løpe som F.. med Phillip etter seg, Atlas sin form for sisten! :lol: Noe Phillip egentlig har veldig godt av, ettersom han har anlegg for å bli litt feit.

9na

Post by 9na »

Hei'

Milo har det kjempefint,har aldri vært syk,heldigvis,han bor sammen med burkompisen Pondus,og venter snart å få to nye burkompiser flyttende inn.
Han er en veldig snill rotte,men liker ikke så godt å sitte stille hehe,å løpe å spise må være det beste han vet,mens han andre er mer rolig av seg.
Gøy å høre om åssen de andre rottesøsknene hans har det åsså da..

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Argus er ikke mer.. :cry:

http://tamrotter.com/forum/viewtopic.php?t=1174

Godt å høre at det går bedre med de andre søskene :)
Hilsen!
Rose

Camilla Ø
Stjeler søppel
Posts: 766
Joined: 15 Feb 2004, 14:15
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Camilla Ø »

Så koselig å høre om rottene :D Jeg syns det er så trist at alle (nesten) har blitt syke, og det er jo ekstra trist med Argus :cry:

Da er det ekstra godt å høre om de gode sidene også :wink:

Camilla

Locked