Hjemmeside!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Hjemmeside!

Post by Alvrina »

Hurra, nå har jeg endelig fått begynt og lage hjemme side . :D
den er ikke ferdig enda , men jeg har planer om at den skal handle om anskaffelse av rotter og hva det er viktig og tnke på før man anskefer en rotte .

Jeg vil også skrive en del om rotteavlen i norge og hvorfor det kommene avlsrådet og avlsveilednigen er så viktig for rottenes fremtid .
Men jeg ingen spesialist på rotta avl sånn direkte , så om noen som har veldig god peileing vil være behjelpelig med informasjon så er det ikke å takke nei til :wink: !


Hvis noen vil ha linken til sin hjemme side på siden min, er det bare og si i fra , så skal jeg se hva jeg kan få gjort med saken .

Her er en link til sidan min iallefall.

http://www.home.no/kiaras

har du noe forslag på noe som bør stå der eller noe jeg har glemt så bare si i fra :wink: .

siden er en typisk nybegynnerside :oops:

Ariadne

Post by Ariadne »

et forslag er at du skjerper deg med orddelingsproblemet ditt ;)

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Hva mener du med det ? Ja , jeg vet deg jeg har dysleksi og skriver mye feil...var det noe mer.. :wink:

Ariadne

Post by Ariadne »

da så! da er du tilgitt ;)

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

det var brae! Har slitt med det lenge nå.... :( :wink:

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Det er jammen ikke lett å finne ut info om rotter du har benyttet i avl når du forandrer navn på dem hele tiden! :?

Er det en spesiell grunn til de hyppige navneendringene?
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Jeg har bare forandret på navnet til Java til Keira. Hvorfor:
Jeg har gått kjempe lei av at venniner hermer og tar navnet som nick eller bruker det på sine dyr . jeg har tenkt til og skrive hvorfor på den siden det det skal stå om mine rotter ..

Men hvis du lurer på hvem miranda og dorris er så er det to rotter jeg hadde for lenge siden. Det er bare Java aka Kiera og nayad som har hatt kull av de rottene jeg har nå.. :wink:

Forstår ??

Shelly

Post by Shelly »

Ja , jeg vet deg jeg har dysleksi og skriver mye feil.
Det forstår jeg, men akkurat nå det gjelder web-sider, så er det ganske viktig å få det rett. Web-sider skal jo informere blant annet, og hvis leseren sliter med forstå hva er skrevet der, så er halve poenget med siden borte. Det er ikke verre enn å få noen til å lese over det og rette opp skrivefeilene. Det her er konstruktiv kritikk som du må ikke ta personlig; det er bare forslag om hvordan å forbedre siden din, fra mitt synspunkt.

Rosa fargen på hunnrottenes side er også litt sterk for øynene. Hvis du vil gjøre ett sterkt inntrykk, så prøv heller en morsom ramme eller interessant layout.

Stå på - den er på vei.

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Jeg sitter og retter på skrive feilene mine . Men jeg skjønner ikke helt ossen man fikser sånne rammer . Men jeg finner nok ut av det ! :D

Noen flere forslag ?

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Hvis du har lyst til å rette dine egne feil heller enn at noen andre leser korrektur for deg, bør du bruke et retteprogram som du finner i f.eks word.

Dessuten må du være forsiktig når du skriver fakta hvis du kanskje ikke har så mye kunnskap om det du skriver om... bare en tanke!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Neinei , jeg skal ikke sitte og skrive om ting jeg ikke har peiling på . Men jeg skal prøve og fordype sinden litt om anskaffelse av rotetr og ansvaret det er og eie rotter . Jeg hadde tenkt til og skrive litt om avlen i norge også . Men det er ikke sikkert det blir noe av .. :?

Locked