2-års dag\måned

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Shelly

2-års dag\måned

Post by Shelly »

Jeg skulle bare dele de positive nyhetene att en eller annen gang i november, kommer Cabed (mor til Max, Splinter, og min Eggdrop og Putty) til å fylle 2 år. Hun er butikk-kjøpt så nøyaktig når, kan jeg ikke si, men hun skal få ost og skinke baguette i bursdagsgave.

Jeg kan rapportere att hun er perfekt fysisk form. Hun veier nesten ikke noe, men er fortsatt muskuløs og spenstig, og har ikke noe problem med å hoppe over en meter i hvilken som helst retning! Jeg har et håp om att, siden hun er i så god form nå, så kommer hun til å leve godt over 2 år.

Det var stort sett det - bare en 'yippee - det finnes rotter ut der som lever lenge' melding!

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Hurra! Og gratulerer med 2-års dagen! :D
Mvh Ida S. Eggen

rottevenn

2-årsdag/måned

Post by rottevenn »

Ville bare slenge meg pÃ¥ gratulasjonen! Fint ÃÃat noen av vÃ¥re venner blir gamle damer og menn!
Dette husets eldste rotte, 2 1/2 år gammel, har nå klart å akseptere burkamerater etter hele sitt liv å ha angrepet alt og alle.
Synes det er så utrolig fint at hun skal få ende sine dager med masse venner rundt seg!
Når det er sagt, må jeg bare legge til at hun er i kjempeform foreløpig, og vi håper selvfølgelig at hun får mange lange uker og måneder enda!

Dette har jeg ikke gjordt før, så nå er jeg spendt på om det blir riktig!

Nemesis
Tisser i køyene
Posts: 580
Joined: 08 Sep 2004, 17:05
Location: Trondheim

Post by Nemesis »

Gratulerer med dagen :D

rottevenn

Post by rottevenn »

Ser at jeg fikk problemer med norske tegn, men ikke i hele innlegget.
Beklager.

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Alle herfra gratulerer! :)
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Henriette

Post by Henriette »

Tillykke...

Locked