JIPPY!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
pointless

JIPPY!

Post by pointless »

nå skal jegtil dranegdal og hente to gutte rotter!! jeg tror det var her jeg fant annonsen... nå kan jeg endelig ha tid til rotter, og hjelpe to i samme slengen! det er drit fet!!!! :D :D :D

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Med fare for å rote opp i gamle krangler: Du avlivet jo dine to rotter for under to måneder siden fordi du ikke hadde tid til dem. Har du mye bedre tid nå, slik at de nyanskaffede rottene ikke lider samme skjebne?

Lillith

Post by Lillith »

Lykke til med de to guttene! :)

pointless

Post by pointless »

dere kan være trygge på at disse rottene ikke kommer til å lide samme skjebne... jeg har flyttet til et nytt sted og er hjemmeværende. sammen med gutten min som jobber da.. jeg skal også ut i jobb men det blir vanlige arbeidsdager. jeg er enig i at dette kom litt fortere på enn det skulle ha vert. men så ble det sånn da. de jentene jeg hadde før hadde også stått for lenge i dyrebutikk, og jeg har fått greie på det nå at det visst var søsken rotter som er foreldrene til dem. han i butikken hadde avla selv på bror og søster... disse har nok vert i kontakt med mennesker fra de ble født og er ikke så redde. det er litt veldig synd på gutta nå siden de har ett lite bur... jeg får det store buret mitt opp til kristiansand til søndag. vi reiser tilbake til kristiansand i morra og da skal de få ha døren til det altfor lite buret oppe så de kan spasere rundt i leiliegheten min så mye de vil. de er visst vant til det. jeg har gitt dem navnene (kerry king) og (dimebag darrel) navna på metal heltene mine :) de kommer til å få ett bra liv! de er ett år gamle nå, så da er det vel tre igjen håper man...

Locked