En ulykke kommer sjelden alene...

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Dette var utrolig trist og jeg føler med deg! :cry: Jeg fikk så stort håp om at det skulle gå bra når hun viste bedring..

God tur til Regnbuebroen Vanilje.
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Ragnhild
Betarotte
Posts: 402
Joined: 12 Feb 2004, 22:21
Location: Oslo

Post by Ragnhild »

Fryktelig trist å lese, Ida... Føler med deg i sorgen! :cry:
Mvh Ragnhild

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Hadde ikke tenkt å ta med dette men.. Det verste var at Vanilje ikke ville gi opp... Hun fikk avlivningsprøyten, vi trodde det var slutt, og så begynte hun å puste og var på vei til å våkne igjen. Dyrlegen sa han ga henne like stor dose som han ga katter som skulle avlives, men Vanilje ville ikke dø. 3 ganger ga han henne denne dosen før hun ga opp, og for hver sprøyte begynte jeg å tvile mer og mer på om dette var den riktige avgjørelsen.. :cry:

Til tross for at hun gikk på Baytril fikk hun infeksjon i det ene øyet sitt, og hun så ikke bra ut på slutten. Jeg har fryktelig sårlig samvittighet for at hun ikke ble avlivet tidligere. men jeg vet at jeg ville ikke ha klart å gi opp henne så fort uansett.. Jeg savner henne helt grusomt mye!!

Takker for alle gode ord, og for de som vil trøste :)
Mvh Ida S. Eggen

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

uff, det må ha vært grusomt :cry:
men jeg er sikker på at du valgte det rette,
og at hun har det bra nå..
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Nemesis
Tisser i køyene
Posts: 580
Joined: 08 Sep 2004, 17:05
Location: Trondheim

Post by Nemesis »

Stakkars begge to, snufs. Blir helt satt ut av sånn... Er ikke så mye som kan sies til trøst!

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Topolinis wrote:Hadde ikke tenkt å ta med dette men.. Det verste var at Vanilje ikke ville gi opp... Hun fikk avlivningsprøyten, vi trodde det var slutt, og så begynte hun å puste og var på vei til å våkne igjen. Dyrlegen sa han ga henne like stor dose som han ga katter som skulle avlives, men Vanilje ville ikke dø. 3 ganger ga han henne denne dosen før hun ga opp, og for hver sprøyte begynte jeg å tvile mer og mer på om dette var den riktige avgjørelsen.. :cry:
Uff.. Jeg måtte avlive en av mine hanner for en liten stund siden og opplevde akkurat det samme.. Kjempetrist.. Han måtte ha to ganger dosen til en stor katt før han ga opp..

Føler med deg.. :cry:

Locked