Søker tre eller fire jenter i Oslo-området

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

ClaudiaWims.
Pinky

Søker tre eller fire jenter i Oslo-området

Legg innav ClaudiaWims. » 12 des 2017, 19:37

Hei folkens!

Jeg søker tre eller fire rottejenter til oss! Jeg har kjøpt stort bur H: 157 cm / D: 54 cm / B: 87 cm.
Jeg har lest meg opp på brosjyrer og ser dessverre at det er oppdrettere som anbefales pga. mye tull med dyrebtutikk-rotter.

Nå ser det ut som det ikke er mulig å få tak i yngre jenterotter før jul - eller er det noen her som vil selge?

Jeg vil vel gå tl en dyrebutikk, men hvordan skal jeg være sikker på at de rottene jeg ikke kjøper er fulle av midd og annet fanteri?

Mvh

Brukeravatar
Vimsy
Alfatryne
Kjønn: Kvinne
Kontakt:

Re: RE: Søker tre eller fire jenter i Oslo-området

Legg innav Vimsy » 14 des 2017, 07:58

ClaudiaWims. skrev:Hei folkens!

Jeg søker tre eller fire rottejenter til oss! Jeg har kjøpt stort bur H: 157 cm / D: 54 cm / B: 87 cm.
Jeg har lest meg opp på brosjyrer og ser dessverre at det er oppdrettere som anbefales pga. mye tull med dyrebtutikk-rotter.

Nå ser det ut som det ikke er mulig å få tak i yngre jenterotter før jul - eller er det noen her som vil selge?

Jeg vil vel gå tl en dyrebutikk, men hvordan skal jeg være sikker på at de rottene jeg ikke kjøper er fulle av midd og annet fanteri?

Mvh
Hvorfor er det så viktig for deg å få rottene før jul?

Å kjøpe rotter i dyrebutikk er dessverre et sjansespill uansett. Midd er ofte det enkleste å se de er fri for. Lvi, kreft, andre sykdommer og drektighet kan det være verre med. I tillegg støtter man ofte masseproduksjon av dyrene ved å kjøpe i dyrebutikk.

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

ClaudiaWims.
Pinky

Re: Søker tre eller fire jenter i Oslo-området

Legg innav ClaudiaWims. » 14 des 2017, 20:17

Hei!
Nei det var fordi jeg hadde planlagt en overraskelse i julegave til mine barn :) Jeg forstår at det kanskje ikke lar seg gjøre, men jeg forsøker nå i alle fall.
Jeg har lest at det kan være ymse med dyrebutikkene ja... Men jeg får se hva jeg gjør.

:)

Brukeravatar
Vimsy
Alfatryne
Kjønn: Kvinne
Kontakt:

Legg innav Vimsy » 14 des 2017, 20:28

Jeg tenker i grunn at lovord/"gavekort" om dyrene i nær fremtid er en god nok gave?

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

ClaudiaWims.
Pinky

Legg innav ClaudiaWims. » 18 des 2017, 20:01

Da er rottejentene i hus! Takk for innspill!

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»