Dyrlege på Hedmarken

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Vimsa
Markeringsbehov
Posts: 307
Joined: 23 Nov 2007, 18:59
Location: Hedemark

Dyrlege på Hedmarken

Post by Vimsa »

Er det noen som kan anbefale en dyreklinikk på Hedmarken(ikke så langt unna Kongsvinger) som er flinke med smågnagere :?:
Har vært 1 gang på Kongsvinger dyreklinikk men det var den mest tafatte dyrlegen jeg noen gang har truffet på.Vi dro dit for å få klipt klørne til Tom og Max og vet dere hva dyrlegen presterte å gjøre :?:
Jo.......han kom i døra....ropte oss inn og der stod han med en neglesaks som var beregnet på hunder.......og den klipte han neglene til gutta med.
På toppen av det hele så klipte han Max så han begynte å blø :evil: :evil: og da ble jeg irritert.Enden på visa ble at han klipte tilsammen 6 negler på Tom og Max før han ga opp og forlangte full pris for det........ :shock: så aldri mere dit :?

KineA
Sover i do
Posts: 211
Joined: 24 May 2008, 14:14
Location: Oppland

Post by KineA »

Jeg har vært på Vet Sentrum på Ingeberg(utenfor Hamar) en gang. Litt langt fra Kongsvinger da.
Nå bruker jeg Smådyrssykehuset på Gjøvik om jeg trenger hjelp til noe. De har en veterinær der som har god kunnskap om rotter,så de er å anbefale.

Tiannina
Tisser i køyene
Posts: 618
Joined: 09 Oct 2008, 18:03

Post by Tiannina »

Gammel tråd ser jeg, men jeg har vært hos en spesialist på elverum med mine små! :D

Noe kan være litt dyrt der, siden han er spesialist, men jeg synes han håndterte guttene mine bra :)

nr er 62411660 tror jeg, bare sånn i tilfelle du vil ha det :)

Uff :/ Jeg var hos noen på furnes de første gangene med den ene gutten min, de hadde ikke så mye peiling, men prøvde så godt de kunne og tok heller ikke så mye for det, men anbefaler spesialisten på Elverum! :rottehode:
Tina og englehalene :rottehode:

R.I.P Bailey, Oscar, Oliver, Smestad, Felix, Buster og Henry

kari mette
Omegarotte
Posts: 140
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Kongsvinger

Dyreklinikk på Kongsvinger

Post by kari mette »

Kommer fra Dyreklinikken på Kongsvinger nå. Har vært der med Lucky da han hadde endel småsår som jeg antok var midd, og det var det også.
Betalte kr 648,- for konsultasjon og medisin (Stronghold 15 mg).

Har vært der ofte med rottene jeg hadde for ca. 3-4 år siden, og er fornøyd med behandlingen vi har fått. Hadde da ofte:Vet. Ulrich Ohm.

Hadde Vet. Bjørn Moen i dag, men han virket faktisk litt redd for å ta i lille snille Lucky : )
Altså, jeg sverger til: Ulrich Ohm, om han er der ennå!
Kari Mette
Knerten og Rikard

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

elverum er kjempe flinke

Post Reply