Tips

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Jasmin
Bygger bol
Posts: 502
Joined: 15 Sep 2011, 15:44
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund

Tips

Post by Jasmin »

Heisann jeg lurer om noen har tips til f.eks spon,høy og for??Hvilke som er best for mine små??
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: Tips

Post by Larm »

Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Re: Tips

Post by Skaubytroll »

Høy ville jeg holdt meg unna, det har en tendens til å støve en del... Legg heller inn litt tørkepapir eller biter av fleece som rottene kan møblere med :)

Som basisfôr vil jeg anbefale deg RM1, som NTF selger til sine medlemmer. Det er store, like biter som inneholder alt rottene trenger, og rotter kan ikke pelle seg ut yndlingsbiter. RM1 blir brukt i labratorier - så kvaliteten er det ingenting å si på.

Angående strø er det viktig å finne noe som ikke er av bartrær da dette ikke er bra for rottenes luftveier.
Jeg vil anbefale Scanbur bedding som NTF selger til sine medlemmer :cool:
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: Tips

Post by Marit Fosen »

Jeg ser at du bor i Haugesund, da er vi nesten naboer :cheer: Hvis du har lyst til å hilse på rottene mine og se hvordan jeg har innredet buret, er du velkommen. Hvor i Haugesund er det du bor? Jeg bruker Back - 2 - Nature, et supert strø som Buddy på Oasen selger.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Jasmin
Bygger bol
Posts: 502
Joined: 15 Sep 2011, 15:44
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund

Re: Tips

Post by Jasmin »

jeg bor i uelandsgate hvor bor du??
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3

Jasmin
Bygger bol
Posts: 502
Joined: 15 Sep 2011, 15:44
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund

Re: Tips

Post by Jasmin »

jeg så på billedgalleriet ditt utrolig mye fint du lager til rottene dine! :lovey:
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3

Post Reply