Grader på møbler og ledninger
Moderator: Moderatorer
Grader på møbler og ledninger
Hei! Har to jenter som såklart får uterus hver dag, men nå har de startet å gnage så mye. Sofaen og ledninger bak TV blant annet. De har masse gnage-pinner og ting i buret, men nå sliter jeg med å ha de ute for de ikke skal ødelegge alt. Noen tips?? På forhånd takk!
Re: Gnager på møbler og ledninger
Uterus er såklart utetid! Og grader er såklart Gnager. Ny tlf haha
Re: Grader på møbler og ledninger
Stenge av området, eller dekke til ledningene. Clas f.eks har billige ledningsskjulere.
Dei kjem til å gnage, du kan stoppe dei kvar gong så kan dei gjerne slutte, men det er ikkje garantert. Betre å berre rottesikre.
Dei kjem til å gnage, du kan stoppe dei kvar gong så kan dei gjerne slutte, men det er ikkje garantert. Betre å berre rottesikre.
Ann Mari S. Selje
"It's nice to be important, but it's more important to be nice".
Ledningsskjulere er absolutt lurt ja. Vi burde hatt noen selv - kommer aldri så langt
Ellers blir det jo litt kinkig med sofaen. Hvor på sofaen gnager de? Om det er oppi kan du slenge et laken eller fleecepledd over for å beskytte, om det er under så har jeg nok ikke så mange idéer annet enn å sperre av slik annoli foreslår
Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
Ellers blir det jo litt kinkig med sofaen. Hvor på sofaen gnager de? Om det er oppi kan du slenge et laken eller fleecepledd over for å beskytte, om det er under så har jeg nok ikke så mange idéer annet enn å sperre av slik annoli foreslår
Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/
Eg dekkar til sofaen. Må trykke pledd/laken godt inn i sprekkene ellers lagar dei leikeplass under. :p
Så har eg duct-tapet rundt heile sofaen nede.... det ser ikkje pent ut men eg berre måtte.
Skal snart flytte inn i større leilighet og då skal eg laga innhegning av plexiglas.
Ledningsskjularar har eg hatt ståande i gangen i sikkert 6 mnd. no.... ting tar tid!
Så har eg duct-tapet rundt heile sofaen nede.... det ser ikkje pent ut men eg berre måtte.
Skal snart flytte inn i større leilighet og då skal eg laga innhegning av plexiglas.
Ledningsskjularar har eg hatt ståande i gangen i sikkert 6 mnd. no.... ting tar tid!
Ann Mari S. Selje