Rotteguri`s rottefrøkner
Moderator: Moderatorer
Re: Rotteguri`s rottefrøkner
Tusen takk :cheerful:
Hun er utrolig snill og nysgjerrig men hun liker ikke så godt og bli løftet på.
Jeg har ikke sett din før så nå må jeg inn på belledgalleriet og se :peewaggle:
Hvordan er det med din? :lovey:
Hun er utrolig snill og nysgjerrig men hun liker ikke så godt og bli løftet på.
Jeg har ikke sett din før så nå må jeg inn på belledgalleriet og se :peewaggle:
Hvordan er det med din? :lovey:
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3
-
- Betarotte
Da er de nok ganske like i personlighet også. :cheerful:
Frøydis er snill som dagen er lang, men hun er en bestemt frøken som kun vil løftes på når hun har tid.. Veldig aktiv og nysgjerrig. Først fremme ved burdøra, og ellers den som rømmer fortest og lager mest ugagn... :nottelling:
Her er bildetråden min: http://tamrotter.com/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15
Frøydis er den som er black eu bershire forresten. :cheerful:
Frøydis er snill som dagen er lang, men hun er en bestemt frøken som kun vil løftes på når hun har tid.. Veldig aktiv og nysgjerrig. Først fremme ved burdøra, og ellers den som rømmer fortest og lager mest ugagn... :nottelling:
Her er bildetråden min: http://tamrotter.com/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15
Frøydis er den som er black eu bershire forresten. :cheerful:
Nyyydelig var hun :lovey:
Ja da har de veldig like personligheter :cheer:
Ja da har de veldig like personligheter :cheer:
Canta & Baila ❤
Nå trenger jeg hjelp, rottene har nemlig lært og åpne burlukene selv... :sneak:
Så nå har jeg funnet de rundt om kring på rommet (rotte buret står på rommet) og der går de oppi kasser og alt.
De henter godbiter og hamstrer dem.
Så jeg trenger tips til hva jeg kan gjøre for å få stoppet dette
Så nå har jeg funnet de rundt om kring på rommet (rotte buret står på rommet) og der går de oppi kasser og alt.
De henter godbiter og hamstrer dem.
Så jeg trenger tips til hva jeg kan gjøre for å få stoppet dette
Canta & Baila ❤
Kanskje det vil hjelpe å sette på en karabinkrok ved burdøra. Har det til Chinchillaen min. Hun er ekspert til å åpne burdøra.
Jentene : Kalinka, Thiara og Caridina
Gutta: :lovey: Joonbi, Shinzo, Keuman og Dennis :lovey:
Karabinkroker er én løsning. Jeg har også noen klyper/klemmer i metall som jeg fikk kjøpt billig i en stor pose på enten et byggvarehus eller Biltema. Jeg synes det går raskere å åpne dem enn en karabinkrok.
Det må holdes helt tett inntill, idag greide hun og presse seg ut en veldig liten glipe som hun greide og presse opp..
Canta & Baila ❤
Her kommer bilder :cheer:
Min fineste Kiki :kisses:
Amira :kisses:
Håper dere liker dem :cheesy:
Min fineste Kiki :kisses:
Amira :kisses:
Håper dere liker dem :cheesy:
Canta & Baila ❤
Så skjønne de er :lovey:
Kjempe fine bilder :boing:
Kjempe fine bilder :boing:
Jentene : Kalinka, Thiara og Caridina
Ja de er det :lovey:
Tusen takk :kisses:
Tusen takk :kisses:
Canta & Baila ❤
-
- Alfatryne
flotte bilder :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
Det svart-hvitt bartebildet ville ikke jeg hatt noe imot å ha på veggen, eller en T-skjorte :aww:
For noen vakre bilder av vakre bartesnuter :kisses:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Takk takk :smooch:
Canta & Baila ❤
Da har minstejenta Amira bursdag på lørdag og blir ett år :party:
Så jeg trenger en god oppskrift på en rotte ''bursdagskake'' eller en slags muffins/cupcake, bare at rottene kan spise den :cheer:
Så jeg trenger en god oppskrift på en rotte ''bursdagskake'' eller en slags muffins/cupcake, bare at rottene kan spise den :cheer:
Canta & Baila ❤