Heisann :)

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Starlana
Pinky
Posts: 17
Joined: 02 Sep 2010, 16:43
Location: Larvik

Heisann :)

Post by Starlana »

Jeg er ganske ny her inne og prøver og skaffe litt info. Får snart rotter i hus :) Og lurer på om hvor man kan få skaffa Critter Nation uten og måtte bestille fra utlandet? :) Ble no forelska i det buret. Hehe. :cheer:

Starlana
Pinky
Posts: 17
Joined: 02 Sep 2010, 16:43
Location: Larvik

Re: Heisann :)

Post by Starlana »

Er det noen som har noe lignende for salg?

MissGuardian

Re: Heisann :)

Post by MissGuardian »

Jeg har akkurat fått meg et savic bur fra danmark, som er nesten identisk med CN:)
Tror ikke de har det i Norge da, men er helt greit å bestille:)

Starlana
Pinky
Posts: 17
Joined: 02 Sep 2010, 16:43
Location: Larvik

Re: Heisann :)

Post by Starlana »

Okei. Tenkte og bestille meg Ferret Nation. Ser ut som det kan brukes fint som rotter bur. :lovey:

MissGuardian

Re: Heisann :)

Post by MissGuardian »

FN passer helst til store hannrotter hvis du ikke er tenkt til å ha netting utenpå:/

Starlana
Pinky
Posts: 17
Joined: 02 Sep 2010, 16:43
Location: Larvik

Re: Heisann :)

Post by Starlana »

Åh. Såpass. Trudde det passa alle jeg. :sjokkert: Har sett litt videor på youtube av noen som har FN til rotter. Men nå ser jeg ikke forskjellen på jente og hann rotter. Får rotte inn her først i morra eller til helgen. :)

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: Heisann :)

Post by Larm »

Nei, sprinkelavstanden er så stor at hannrottene bør være noen mnd før de flytter inn dit.
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Starlana
Pinky
Posts: 17
Joined: 02 Sep 2010, 16:43
Location: Larvik

Re: Heisann :)

Post by Starlana »

Ai. Så kjedelig. Men burexperten.no har ett degus/ musebur. Kan det brukes til rotter ? :)

Starlana
Pinky
Posts: 17
Joined: 02 Sep 2010, 16:43
Location: Larvik

Re: Heisann :)

Post by Starlana »

Venezia Mouse heter det.

Starlana
Pinky
Posts: 17
Joined: 02 Sep 2010, 16:43
Location: Larvik

Re: Heisann :)

Post by Starlana »

Prøver og finne ett perfekt bur for jenta jeg får inn snart. Men vet liksom ikke hva som passer best for rotter. :P

lucas
Stjeler søppel
Posts: 830
Joined: 19 Sep 2007, 17:01
Location: Oslo

Re: Heisann :)

Post by lucas »

Du kan bruke venezia mouse ja, og chinchilla versjonen av buret er fin til rotter.. Vet ikke om du er klar over det, men rotter er flokkdyr og bør ikke holdes alene. Ser du skriver du får en jente?

Starlana
Pinky
Posts: 17
Joined: 02 Sep 2010, 16:43
Location: Larvik

Re: Heisann :)

Post by Starlana »

Planen var egentlig en i begynnelsen. Men snakka med hu jeg skal få rotte jente av. Så får med Mamman og. Siden hu ikke hadde tid lenger. Ja. Har sett de er flokk dyr. Så derfor jeg spurte hu nå. :) Så får de enten i morra eller helga. Gleder meg. :D

Starlana
Pinky
Posts: 17
Joined: 02 Sep 2010, 16:43
Location: Larvik

Re: Heisann :)

Post by Starlana »

Ble visst ikke rotter fra dem allikevel. Da dem slo seg litt vrange med kjøring. Så er fortsatt rotte løs. :\ Driver og leter litt. Men ingen lykke. Noen som har noe for salg for en delvis nybegynner? :)

Post Reply